Alternatywna rzeczywistość, lata 70 XX wieku. III Rzesza Wygrała wojnę i świat został podzielony po połowie. Istnieje Nowa Rzesza i Stany Zjednoczone. Po wielu przełomowych odkryciach tajnej jednostki Himmlera pierwszy prototypowy atomowy okręt podwodny rusza na swoją dziewiczą misję. Oficjalnie są to prace badawcze w Arktyce.
Jego załoga to najlepsi z najlepszych, naukowcy, medycy, a nawet zwykli żołnierze.
Okręt jest w pełni bezpieczny, paliwo nigdy się nie skończy, powietrze jest automatycznie uzdatniane, a gdy komunikacja przez radio zawiedzie, na statku jest eksperymentalny komunikator nadprzestrzenny, działający zawsze i wszędzie. Niektórzy znają odpowiedź na pytanie, dlaczego nie stanowi on podstawowego środku komunikacji.
Co robi statek badawczy w Arktyce?
Jaki jest prawdziwy cel misji?
Czym tak naprawdę jest komunikator nadprzestrzenny i czemu dostęp do niego ma tylko kapitan?
To tylko niektóre odpowiedzi na pytania, które zostaną postawione przed załogą.
Ale przecież są czasy pokoju, a technologia jest sprawdzona. Co może pójść nie tak?
Larp luźno inspirowany takimi działami popkultury jak: Miasteczko Twin Peaks, Hyperion, Zew Cthulhu, Event Horizon.