Poza horyzontem - BlackBox 3City

Poza horyzontem

Autor/zy:

Czas trwa­nia: 2 godzi­ny

Licz­ba uczest­ni­ków: 7

Larp popro­wa­dzo­no na:

/wycinek z instruk­cji inży­nie­ra pokładowego/

Komu­ni­ka­tor nadprzestrzenny:
Obec­na gene­ra­cja ma zazwy­czaj kształt kuli lub sze­ścia­nu, powstał dzię­ki bada­niom Him­m­le­ra nad magią cza­row­nic. Komu­ni­ka­cja natych­mia­sto­wa z każ­dym odbior­cą posia­da­ją­cym taki komunikator**.
Jego dzia­ła­nie opie­ra się na modu­la­cji stru­mie­nia tachio­nów w wyż­szych wymia­rach. Moż­na w ten spo­sób prze­słać dowol­ną infor­ma­cję. Z powo­du nie­prze­wi­dzia­nych ano­ma­lii trwa­ją pra­ce nad auto­ma­ty­za­cją tego spo­so­bu komunikacji.*
Z tego same­go powo­du nie zale­ca się doty­kać nie­osło­nię­te­go rdze­nia komunikatora.
.….
* Nie zale­ca się uży­wa­nia komu­ni­ka­to­ra bez uza­sad­nio­nej potrze­by, szcze­gól­nie gdy moż­li­we jest/lub będzie uży­cie tra­dy­cyj­ne­go środ­ka łączności.

Opis

Alter­na­tyw­na rze­czy­wi­stość, lata 70 XX wie­ku. III Rze­sza Wygra­ła woj­nę i świat został podzie­lo­ny po poło­wie. Ist­nie­je Nowa Rze­sza i Sta­ny Zjed­no­czo­ne. Po wie­lu prze­ło­mo­wych odkry­ciach taj­nej jed­nost­ki Him­m­le­ra pierw­szy pro­to­ty­po­wy ato­mo­wy okręt pod­wod­ny rusza na swo­ją dzie­wi­czą misję. Ofi­cjal­nie są to pra­ce badaw­cze w Arktyce.

Jego zało­ga to naj­lep­si z naj­lep­szych, naukow­cy, medy­cy, a nawet zwy­kli żoł­nie­rze.
Okręt jest w peł­ni bez­piecz­ny, pali­wo nigdy się nie skoń­czy, powie­trze jest auto­ma­tycz­nie uzdat­nia­ne, a gdy komu­ni­ka­cja przez radio zawie­dzie, na stat­ku jest eks­pe­ry­men­tal­ny komu­ni­ka­tor nad­prze­strzen­ny, dzia­ła­ją­cy zawsze i wszę­dzie. Nie­któ­rzy zna­ją odpo­wiedź na pyta­nie, dla­cze­go nie sta­no­wi on pod­sta­wo­we­go środ­ku komunikacji.

Co robi sta­tek badaw­czy w Ark­ty­ce?
Jaki jest praw­dzi­wy cel misji?
Czym tak napraw­dę jest komu­ni­ka­tor nad­prze­strzen­ny i cze­mu dostęp do nie­go ma tyl­ko kapitan?

To tyl­ko nie­któ­re odpo­wie­dzi na pyta­nia, któ­re zosta­ną posta­wio­ne przed zało­gą.
Ale prze­cież są cza­sy poko­ju, a tech­no­lo­gia jest spraw­dzo­na. Co może pójść nie tak?
Larp luź­no inspi­ro­wa­ny taki­mi dzia­ła­mi popkul­tu­ry jak: Mia­stecz­ko Twin Peaks, Hype­rion, Zew Cthul­hu, Event Hori­zon.

Wymagania

Na larp przy­go­tuj sobie strój lub ele­men­ty luź­no nawią­zu­ją­cy do zało­gi łodzi podwodnej.

Infografiki

Tylko dla pełnoletnich

Gra tyl­ko dla uczest­ni­ków pełnoletnich.

Wymagane stroje

Gra wyma­ga wcze­śniej­sze­go przy­go­to­wa­nia stroju.

No pain

No pain, czy­li dozwo­lo­ny kon­takt nie­spra­wia­ją­cy dyskomfortu.

Gra porusza tematykę religijną

Gra poru­sza tema­ty­kę religijną.

W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Gra poru­sza tema­ty­kę dys­kry­mi­na­cji, bądź wykorzystania.

Wulgarny język

W grze obec­ny jest wul­gar­ny język.