Panie i Panowie, zimno- i ciepłokrwiści.
Przed wami wyczekiwana lista wakatów na główną grę BlackBox No51: larp New Blood.
Co zrobić, żeby otrzymać postać?
- Przeczytaj opisy postaci znajdujące się poniżej.
- Wybierz rolę, która najbardziej ci odpowiada i wydaje się najbardziej interesująca.
- Opłać bilet — w OPISIE WYDARZENIA znajdziesz linki do biletów na wszystkie punkty programu, które odbędą się w ramach BB3C No51.
- Używając formularza w zakładce KONTAKT poinformuj nas:
— jaką postać wybierasz;
— czy poradzisz sobie z kartą postaci w języku angielskim (otrzymasz ją w ciągu 48h) czy mamy ją dla ciebie przetłumaczyć na polski (otrzymasz ją za 3–4 dni). - Poczekaj na informację zwrotną od nas.
- Po jej otrzymaniu wejdź na stronę i sprawdź, czy wybrana przez ciebie postać widnieje na liście z adnotacją “zarezerwowane”.
- Szykuj strój na larp!
W przypadku wszelkich wątpliwości co do procedury — napisz do nas przez formularz kontaktowy lub na FB (tam odpowiadamy szybciej).
Ważne!
Pojawiło się pytanie, czy larp jest przyjazny dla początkujących i czy trudno będzie zrozumieć jego mechanikę.
Wychodząc naprzeciw waszym potrzebom, zaplanowaliśmy uzupełnienie naszego programu o spotkanie z autorem i prowadzącymi w ciągu dnia w sobotę, na kilka godzin przed samym larpem.
Oprócz tego w najbliższych dniach opublikujemy na stronie skrót zasad i mechanik obowiązujących na larpie.
Tak więc — dokładamy wszelkich starań, aby larp był przyjazny dla początkujących. Projektujemy BB51 tak, by był to dobry pomysł na rozpoczęcie przygody z larpowaniem.
Wkrótce
Opisy poszczególnych delegacji oraz dla nowych graczy — wampirzych klanów.
Do rzeczy 🙂
LARP “NEW BLOOD”
Lista wakatów
Klan: Tremere
Postać: Aron de Bâc [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Za życia — syn księdza i sprzedawca fałszywych relikwi, czas poświęcał głównie na zarabianie pieniędzy i powiększaniu komfortu swojego życia.
Zdołał przykuć uwagę Tremere, którzy chcieli powiększyć klan o ludzi otwartych, przyjaznych innym i o dużej łatwości nawiązywania kontaktów. Arona poddano próbom, które przeszedł bez trudu. Wkrótce jego Sire uznał, że wykazuje talenty przydatne w nauce Taumaturgii. Przemieniony stał się jednym Tremere… I niezwykle szybko się uczył. Z łatwością opanował i początkowe, i średnio-zaawansowane umiejętności w posługiwaniu się magią krwi. Niestety, dusiła go rygorystyczna dyscyplin i hierarchią Klanu Tremere. Uciekł z klasztoru. Pozbawiony wsparcia klanu, za bogactwo i krew zaczął sprzedawać swoje magiczne umiejętności potężnym i możnym Kainitom.
Aron jest Tremere współodpowiedzialnym za stworzenie alchemicznej krwi. Opiekuje się też Kainitą, który zorganizował Aukcję.
Moralność: Droga Grzechu (Ścieżka Diabła)
Klan: Brak (Śmiertelnik)
Postać: Gotfridus z Prezli
Krótki opis: Gotfridus nie był nawet nastolatkiem, gdy jego talenty zostały odkryte przez maga z Zakonu Hermesa. Wychowany wewnątrz zakonu, wykazał duże uzdolnienia w zakresie alchemii… Ale już mniej kompetencji w innych dziedzinach magii. Nie przepadał za wyizolowaną, intelektualną naturę Zakonu i zaczął za pieniądze oferować swoje usługi lokalnym kupcom i szlachcicom w zamian. Kiedy Zakon to odkrył, został natychmiast wydalony. Uciekł z Silesii, gdzie spędził większość życia. Ruszył w podróż po Europie. Tak poznał Arona i tak narodziła się ich przyjaźń i sojusz.
Gotfridus jest śmiertelnym alchemikiem odpowiedzialnym za stworzenie alchemicznej krwi (razem z Aronem de Bâc). To on jest organizatorem niniejszej aukcji.
Klan: Toreador
Postać: Ermessenda
Krótki opis: Za życia Ermessanda była artystką, tkaczką o mistrzowski umiejętnościach, której arrasy były cenione w miastach i krainach nader dalekich od jej domu. Była również Katarką, głęboko wierzącą i oddaną katarskim wartościom.
Przemiana była dla niej szokiem. Nigdy po niej zupełnie nie wydobrzała. Bycie Kainitą jest dla niej – Katarki — ciężkim grzechem. Uciekła od swojego Sire i po długiej tułaczce wylądowała w Nîmes. Tam została jedną z głównych zaufanych lokalnego Księcia. Została wysłana na aukcję jako jego oficjalny reprezentant władcy, w którego domenie odbywa się aukcja.
Moralność: Droga Człowieczeństwa (Ścieżka Iluminacji).
Klan: Ventrue
Postać: Gertrudis Schifferin [ZAREZEROWANE]
Krótki opis: Szanowana matka i żona, po śmierci męża Gertrudis przejęła jego obowiązki i od tej pory zarządzała rodzinnym domem kupieckim w Hamburgu. Robiła to z tak zręcznie, że zwróciła na siebie uwagę hamburskich Venturich
Sire Gertrudis jest jednym z architektów Kainickiego porozumienia między Lübeką, a Hamburgiem, ustanowionego w 1242. Gertrudis jest oficjalnym negocjatorem, który reprezentuje oba te miasta na aukcji. Przy okazji wypatruje też ofert innego rodzaju, dzięki którym mogłaby pomnożyć swój majątek.
Jest inteligentną kobietą słynącą z ciętego dowcipu, podążającą za wzorem, który dał jej Sire. W Hamburgu posiada znaczne bogactwa i wpływy. Rodziny biznes kontroluje za pomocą swoich potomków. Jeśli jej misja się powiedzie, Gertrudis zyska ogromny prestiż — a może nawet oficjalny tytuł.
Moralność: Droga Królów
Klan: Brujah
Postać: Jurian van Senden [ZAREZERWOWANE]
Krótka historia: Jurian urodził się we wpływowej szlacheckiej rodzinie niedaleko Lübeki. Oprócz nauki polowania, walki oraz pielęgnowania rodzinnego interesu w handlu solą, otrzymał też klasyczne wykształcenie. Lubuje się w czytaniu dzieł klasycznych greckich filozofów. Jego Sire był jednym z tych Kainitów, którzy założyli radę rządzącą stosunkowo młodym miastem jakim jest Lübeka (to odstępstwo od tradycji, według reguł której miasta zazwyczaj rządzone są przez Księcia).
Jurian przewodzi delegacji Sojuszu Hamburg-Lubeka i asystuje Gertrudis jako negocjator. Wypatruje też każdej okazji do zdobycia przychylności dla stosunkowo młodego Sojuszu
Moralność: Droga Człowieczeństwa
Klan: Gangrel
Postać: Thyra
Krótki opis: Thyra żyła w Danii i była żoną wolnego farmera podczas ery Wikingów. Przejęła farmę, kiedy umarł jej mąż. Jej hart ducha i determinacja by nie odpuszczać farmy w obliczu licznych zagrożeń zaimponowały jednemu z duńskich członków klanu Gangrel, którzy oferowali jej Przemianę.
Krótko po niej Thyra dołączyła do walki przeciw chrześcijańskim Kainitom najeżdżających Danię. Podczas walki zapadła w Torpor, a kiedy się obudziła, władza należała do chrześcijan. Teraz zarabia pracując jako przewodniczka dla podróżujących po Europie wampirów i jest związana z Sojuszem Hamburg-Lübeka.
Moralność: Droga Człowieczeństwa
Klan: Lasombra
Postać: Oliverio de Iacomo [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Syn bogatego i potężnego weneckiego szlachcica. Olivero dorastał otoczony dobrobytem i wyrósł na hedonistę, poszukiwacza nowych wrażeń i przyjemności. To potęga i władza doprowadziły do tego, że został wybrany i przemieniony przez Guilelmo Aliprando, późniejszego Księcia Wenecji.
Próżny i arogancki — jest dzieckiem samego Księcia. Stoi więc na czele weneckiej delegacji.
Moralność: Droga Królów
Klan: Cappadocian
Postać: Sarra de Levi [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Sarra jest jedynym dzieckiem żydowskiego uczonego z Genoi. Jej ojciec zerwał z tradycją i gdy była mała uczył ją, jakby była chłopcem. Jej inteligencja, ciekawość i oddanie nauce sprawiło, że stała się uczoną osobą w stosunkowo młodym wieku. Stało się o niej głośno, co poskutkowało Przemianą i przyjęciem do klanu Cappadocian.
Picie krwi nie sprawia jej przyjemności, lecz Sarra, zafascynowana mocami klanu Cappadocian oraz tajemnicami które mogą zostać jeszcze odkryte, pogodziła się z tą ceną. Została poproszona przez Księcia Wenecji o dołączenie do delegacji. Ma doradzać jego dziecku, Oliverio, w sprawach natury ezoterycznej.
Moralność: Droga Kości
Klan: Lasombra
Postać: Francisco Caravello [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Za życia Francisco był templariuszem i bardzo pobożnym chrześcijaninem, szczerze oddanym zasadom Zakonu Templariuszy i katolicyzmu. To oddanie wierze zadecydowało o tym, że został członkiem klanu Lasombra.
Niegdyś rycerz, dziś Lasombra, Francisco został mianowany przez Księcia Wenecji kapitanem gwardii ghouli wysłanej razem z delegacją. Pełni też rolę przybocznego strażnika dowódcy delegacji, Oliverio.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Chrystusa)
Klan: Cappadocian
Postać: Antonio Giovanni
Krótki opis: Ojciec Antonio był jednym z najlepszych nekromantów swojego pokolenia. Jednak Antonio szlifował też inne zdolności: miał rękę do handlu, a szczególnie dobrze sprawdzał się w negocjacjach twarzą w twarz. To doprowadziło do jego Przemiany, którą zaakceptował bez mrugnięcia okiem.
Kiedy Książę Wenecji poprosił rodzinę Giovanni o zapewnienie negocjatora dla delegacji, bez dyskusji wybrano Antonio. Oficjalnie reprezentuje Księcia Wenecji, lecz równie mocno dba o interesy swojej rodziny.
Moralność: Droga Człowieczeństwa
Klan: Wyznawcy Setha
Postać: Nebsutekh [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Przed swoją Przemianą, Nebsutekh, był możnym handlarzem przypraw w Kairze. Teoretycznie jest muzułmaninem, ale religijność okazuje tylko na pokaz. Na co dzień rozkoszuje się zbytkami i luksusem — na wszystkie sposoby. W końcu sprowadziło go to na drogę Wyznawców Setha.
Ze względu na jego powołanie i łatwość nawiązywania kontaktów i lekkość w obcowaniu z innymi, Wielka Świątynia Setha wybrała Nebsutekha, by poprowadził delegację Setite jako jej główny negocjator.
Moralność: Droga Setha
Klan: Wyznawcy Setha
Postać: Beketsutekh [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Ojciec Beketsutekh był uczonym na Uniwersytecie Al-Azhar w Kairze. Swoją córkę uczył zdecydowanie lepiej, niż szkoliło się większość kobiet w tamtym miejscu i czasie. Ona sama nie była bardzo zainteresowana nauką. Goniła za nowymi i coraz większymi przyjemnościami. Kiedy skontaktowali się z nią Wyznawcy Setha, chętnie przystała do ich sprawy.
Od czasu Przemiany Beketsutekh służyła klanowi i jego planom jako uwodzicielka — tak śmiertelników, jak i wampirów. Jest hedonistką i ekspertem we wszystkim, co może przynieść przyjemność i rozkosz wampirom.
Moralność: Droga Grzechu (Ścieżka Przyjemności)
Klan: Wyznawcy Setha
Postać: Sutekhuser
Krótki opis: Syn prostytutki, Sutehuser szybko został żołnierzem i wstąpił do armii Salah ad-Din’a. Dyscyplina była dla niego problemem, ale jego siła, brutalność i beserkerski szał sprawiły, że stał się szanowanym wojownikiem. Jego styl walki przyniósł mu sławę. Wyznawcy Setha wykradli go z koszar by dołączyć go do strażników Wielkiej Świątyni w Egipcie. Tam Sutekhuser oddał się Suthekh w aspekcie Boga Wojownika i został przemieniony. Stał się Setite i dołączył do linii krwi znanej jako Wojownicy z Glycon.
Sutekhuser jest honorowy. Respektuje siłę i umiejętności walki. Nieustannie szuka nowych wyzwań fizycznych. Został wybrany na członka delegacji, by służyć jako obrońca i strażnik pozostałych Setites.
Moralność: Droga Setha
Klan: Tzimisce
Postać: Miroslav cel Cumplit [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Miroslav był pomniejszym Wallachiańskim szlachcicem. Jego umiejętność i talenty, które wykazywał jako wojownik i władca, przyniosły mu miejsce w klanie Tzimisce.
Jako oddany i dumny członek klanu, Miroslav został wybrany by przewodzić delegację Tzimisce na aukcji. Jest zdeterminowany by pokazać nieucywilizowanym Kainitom jak wygląda prawdziwy lider oraz by przynieść honor swojemu klanowi.
Moralność: Droga Królów
Klan: Tzimisce
Postać: Musatei cel Bun [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Nawet jako dziecko, Musatei wykazywał szczególne zdolności i posiadał wyjątkowe, magiczne dary. Był przyuczony do pełnienia posługi jako kapłan słowiańskich bogów i dobrze wywiązywał się ze swojej roli , wiernie służąc swojej społeczności. Jego Sire dojrzała wiarę, oddanie i duchową siłę Musatei. Przemieniła go i szkoliła go drogą koldun.
Musatei został poproszony, by dołączyć delegacji jako doradca duchowy. Lojalny wobec swojego klanu – dlatego udał się w podróż. Jednak Musatei nie jest uszczęśliwiony pobytem z dala od swojej rodzimej ziemi i duchów, które zna. Wciąż odczuwa niepokój, jest przygnębiony i nieswój.
Moralność: Droga Koła Dharmy
Klan: Tzimisce
Postać: Ioan Bratovich [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Ioan służył rodzinie Bratovich i jeszcze zanim został wynagrodzony Przemianą pełnił rolę mistrza zjaw i ogarów swojemu Sire. Po przemianie został wolnym hodowcą.
Ioan został poproszony, by dołączył do misji i wyselekcjonował najlepsze zjawy i ogary piekielne jako ofertę delegacji Tzimisce. Opiekował się też „darami” w trakcie drogi. Jest strażnikiem delegacji, ale jego gorący temperament i agresywne zachowanie może sprawić kłopoty.
Moralność: Droga Bestii (Ścieżka Łowcy)
Klan: Assamite (Czarownik)
Postać : Gul Badan [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Gul urodziła się jako córka Perskiego kupca żyjącego w Alexandrii. Dorastała w bogactwie i splendorze, ale nie była zadowolona z faktu, że jest czyjąś własnością. Miała ambicje, żądze i inteligencje, czyli wszystko co stało w poprzek tradycyjnych poglądów jej rodziny. Wymykała się nocami by poznawać świat i życie – zadając się ze wszystkimi typami ludzi..
Jej zachowanie i niezwykłą inteligencja, zwróciły uwagę czarodziejki z klanu Assamitów. Przemieniła Gul, która szybko została bardzo oddaną i lojalną członkinią klanu. Gul została wybrana by poprowadzić delegacje przez wzgląd na swoją rozległą wiedzę okultystyczną.
Moralność: Droga Krwi
Klan: Assamite (Wojownik)
Postać: Qutham Shaykh [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Qutham urodził się jako drugi syn pomniejszego arabskiego szlachcica. Podczas gdy jego ojciec starał się go wychować na człowieka, który poradzi sobie z władzą i obowiązkami szlachcica, jego ulubioną aktywnością było polowanie.
To właśnie jego umiejętności jako łowca sprowadziły do niego klan Assamitów. Wykazywał niesamowity talent do śledzenia i zabijania. Gdy przystosował się do tego, że potrzebuje krwi by przetrwać, był całkiem zadowolony ze zmiany swojej dotychczasowej zwierzyny na nową. Qutham został poproszony o udanie się na niniejszą misję, ponieważ wciąż zachował dyplomatyczne umiejętności, które jego ojciec zdołał w niego wpoić. Poza tym jest strażą przyboczną Gul.
Moralność: Droga Krwi
Klan: Lasombra
Postać: Ahmad ibn Bard [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Za życia Ahmad był synem pomniejszego szlachcica posiadającego niewielką posiadłość niedaleko Granady. Za młodu został niezwykle oddanym muzułmaninem i zyskał reputację prawdziwego wierzącego. Dla niego, słowo proroka jest jedną jedyną prawdą — słowem samego Allaha. Był to główny powód, dla którego Badr, Książe Granady, ofiarował mu Przemianę. Sam również bardzo wierzący, dostrzegł w przekonaniach Ahmeda siłę, którą chciał pozyskać dla swojego dworu.
Na początku Ahmad był przerażony tym, co mu się stało. Jednak w Ashirra, muzułmańskiej sekcie wampirów, znalazł powołanie i stał się jednym z najcenniejszych jej członków w Kalifadzie Almochadów. Przywódcy Almochadzkiego ramienia Ahshirry wybrali go do tej misji nie tylko ze względu na jego wiarę, ale też ze względu na jego łatwość nawiązywania kontaktów.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Proroka)
Klan: Gangrel
Postać: Quamar [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Quamar była niewolnicą-uciekinierką, która z czasem została bandytką. Jej umiejętność przetrwania w surowych warunkach zaimponowała lokalnym Gangrelom, którzy okazali jej Przemianę.
Przed nią Quuamar nie była mocno wierząca, ale jej Sire był muzułmaninem i członkiem sekty Ashirra, więc również do niej dołączyła. Na początku nie miała w sobie dużo wiary, ale lojalność swojemu Sire i obietnica uwolnienia od śmierci, powoli lecz skutecznie odmienia jej poglądy. Jako członek Almohadzkiego ramienia Ashirry, została poproszona by towarzyszyć delegacji jako przewodnik i strażnik.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Proroka)
Klan: Malkavian
Postać: Fermosa et Orçeti [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Urodzona w zamożnej żydowskiej rodzinie, Fermosa od małego starała się dopasować — nawet kiedy powinna była krzyczeć i walczyć o swoje. Kiedy dorosła, opowiadała o tym co czuła w takich momentach, o widzeniu dziwnych i niezrozumiałych zdarzeń, urywków przyszłości. To wizje były powodem, dla którego członek klanu Malkavian oferował jej Przemianę.
Krótko po uwolnieniu się od swojego Sire, Fermosa, sprzymierzyła się z Ashirrą. Nie jest muzułmanką, ale wierzy, że Żydzi i kobiety są lepiej traktowani przez władców muzułmańskich, niż chrześcijańskich. Została wysłana razem z delegacją Ashirry, w nadziei na to, że jej wizje mogą się do czegoś przydać.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Życia)
Klan: Toreador
Postać: Shayban ibn ‘Isam [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Za życia Shayban był jednym z najbardziej cenionych poetów w całej Iberii. Nie była to niespodzianką, że dostał ofertę odbycia Przemiany i przystąpienia od klanu Toreador.
Po Przemianie nie utracił talentu i wciąż jest wielkim artystą, ale rozwinął swój dryg do handlu i został kupcem przypraw, co przyniosło mu całkiem pokaźne bogactwo. Pomógł zebrać środki, które delegacja Ashirry przywiozła na aukcję i osobiscie udał się w podróż, by asystować w negocjacjach.
Moralność: Droga Grzechu
Klan: Tremere
Postać: Niemiera [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Niemiera była córką pomniejszego kupca urodzonego we Wrocławiu. Asystowała swojemu ojcu, szpiegując konkurencję. Pech chciał, że jeden z jej celów okazał się być ghoulem Tremerskiego wampira. Ów wampir, pod wrażeniem jej zdolności, zmienił ją w ghoula klanu Tremere. Po kilkuletniej, wiernej służbie klanowi, Harald Cienki, arcyszpieg klanu Tremere zaoferował Niemierze Przemianę.
Niemiera została wysłana na aukcję jako reprezentant i obserwator z ramienia swojego klany – w końcu to Tremere wystawił na sprzedaż krew.
Moralność: Droga Grzechu
Klan: Tremere
Postać: Miroslav Zavidov
Krótki opis: Kiedy żył, Miroslav był uzdrowicielem mieszkającym niedaleko Novogrodu. Wszystko zmieniło spotkanie z Niemierą. Trasa jednej z jej podróży przebiegała przez jego wieś. Wprawny okiem Niemira dostrzegła jego talenty i zdecydowała włączyć go do klanu Tremere.
Miroslav jest asystentem Niemiery i wyłącznie dlatego z nią podróżuje. W głębi serca wolałby skupić się na pomnażaniu bogactw i przyjemnościach, niż na przemierzaniu świata z rozkazu klanu Tremere.
Moralność: Droga Grzechu
Klan: Ventrue
Postać: Conrat Hohbrugg [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Conrat to były dowódcą w Zakonie Krzyżackim. Wprawny rycerz i niezwykle doświadczony lider na polu bitwy. Kiedy zmarł jego starszy brat, przejął ziemię swojego ojca i został zauważony przez klan Ventrue. Traktuje swoją Przemianę jako dowód na przeznaczoną mu wielkość.
Conrat jest liderem delegacji Wschodnich Lordów Ventrue i postrzega aukcję jako okazję do osiągnięcia jeszcze większego prestiżu.
Moralność: Droga Królów
Klan: Ventrue
Postać: Stephanus de Lagny [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Za życia, Stephanus był kupcem, handlującym na jarmarkach szampańskich. Jego bogactwo i zdolność z jaką dobijał targów spowodowała, że zaoferowano mu Przemianę przez klan Venrue — które Stephanus przyjął jako okazja do zgromadzenia jeszcze większego majątku.
Sire Stephanusa miał kontakty z Lordem Wschodnich Ventrue i po jakim czasie Stephanus został wysłany na wschód, by pomóc zarządzać ich zasobami. Przyjął to jako wyzwanie i sprawował się dobrze… Tak dobrze, że został nawet mianowany do zarządzania ofertą Wschodnich Lordów Ventrue na aukcji.
Moralność: Droga Królów
Klan: Toreador
Postać: Enede Sänger
Krótki opis: Enede urodziła się jako córka wolnego farmera i dorastała z niezaprzeczalnym talentem do śpiewania i muzyki. Stała się chlubą swojej wioski i znalazła sobie sporą ilość zalotników. Jednym z nich był syn miejscowego barona, ale jego ojciec nie miał zamiaru pozwolić mu na ślub z córką rolnika, nawet wolnego. Młodzieniec nie chciał zrezygnować ze swojego uczucia i zdecydował się wziąć Enede na swoją kochankę. Dziewczyna nie widziała się w tej roli. Dołączyła do grupy minstreli, którzy wędrowali szlakiem wiodącym przez jej rodzinną wieś i po prostu znikła. Po latach podróży otrzymała ofertę Przemiany od członka klanu Toreador.
Nie chcąc służyć swemu Sire, Enede wróciła do swojego poprzedniego życia. Przez lata tułaczki nauczyła się jak podróżować jako wampir. Została zatrudniona, by służyć jako przewodnik dla delegacji Wschodnich Lordów Ventrue i widzi w tej sytuacji szansę na poprawę swojego losu.
Moralność: Droga Grzechu
Klan: Cappadocian
Postać: Petrus Majoris
Krótki opis: Jako dziecko, Petrus został oddany do Zakonu Benedyktynów. Jego wiara, inteligencja, roztropność i zdolności przywódcze zostały docenione, gdy Zakon zdecydował rozszerzyć działalność o chrystjanizowane właśnie Prusy. Petrus został wybrany, aby założyć pierwszy klasztor Benedyktynów w tym nowym, nieprzyjaznym miejscu. Służył zakonowi wiernie przez dekady, a kiedy już miał otrzymać łaskę śmierci ze starości, otrzymał Przemianę od klanu Cappadocian.
Z początku był zszokowany myślą o zostaniu wampirem. Petrus zdał sobie jednak sprawę z tego, że może być to sposób na dalsze wykonywanie woli Boga. Tak jak jego Sire, dołączył się do Wschodnich Lordów Ventrue. Został wysłany razem z delegacją jako doradca spraw duchowych i magicznych.
Moralność: Droga Kości
Klan: Tremere
Postać: Victor
Krótki opis: Victor był kształcony przez Presławską Szkołę Piśmienniczą i był trenowany na wojownika przez swojego ojca. Szkoła należała do domeny klanu Tremere; właściwe osoby ujrzały wielki potencjał w uczonym-wojwniku.
Victor walczył dla Wschodnich Lordów Ventrue przez dekady, zwalczając wrogów klanu Tremere, szczególnie członków Tzimisce. Nie jest typowym Tremere, ale raczej wojownikiem, który jest w stanie walczyć mieczem i tarczą tak samo jak magią.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Chrystusa)
Klan: Lasombra
Postać: Ojciec Garcia
Krótki opis: Gracia pełnił swą posługę w Portugalii. Bystry i ambitny wspiął się na wysoką pozycję kościelnej hierarchi. W rezultacie został wybrany do Przemiany przez członka Kainickiej Herezji.
Ojciec Garcia jest teraz księdzem w Herezji i bardzo wierzącym człowiekiem. Z tego względu został wybrany do przewodzenia delegacji Herezji podczas aukcji.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Chrystusa)
Klan: Nosferatu
Postać: Siostra Agatha
Krótki opis: Siostra Agatha była benedyktyńską zakonnicą, która spędzała życie na modlitwach, doglądaniu chorych i pomaganiu cierpiącym. Kiedy sama została dotknięta śmiertelną chorobą, oddany jej Nosefrstu zdecydował się podarować jej Przemianę, aby mogła kontynuować czynienie dobra na świecie.
Jej wiara była powodem, dla którego przystąpiła do Herezji Kainickiej. Szczerze wierzy, że prawdziwa wiara może zbawić wampiry. Pojechała razem z delegacją Herezji w celu głoszenia dobrej nowiny.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Chrystusa)
Klan: Brujah
Postać: Andreas Ernardi
Krótki opis: Andreas był tylko początkującym rzemieślnikiem, kiedy rozpoczęły się Wojny albigeńskie. Mimo i tak dołączył do walki, przepełniony religijną gorliwością. Ten fanatyzm poskutkował otrzymaniem Przemiany od innego, równie gorliwego Brujah.
Andreas dołączył do delegacji Herezji jako straż przyboczna jej pozostałych członków, ale zawsze i wszędzie jest gotów nawrócić każdego niewierzącego. Również tych, którzy znajdą się na aukcji.
Moralność: Droga Niebios (Ścieżka Chrystusa)
Klan: Ventrue
Postać: Sir Robert of Galton [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Sir Robert był rycerzem bez ziemi, znanym ze swej odwagi, umiejętność walki i talentów dowódczych. Kochał dowodzić ludźmi na polu bitwy a jego zdolności były tak niespotykane, że zaoferowano mu Przemianę i przystąpienie do klanu Ventrue, w lini potężnego Lorda Mitry z Anglii.
Przez wiele lat Sir Robert był przywódcą niższych Kainitów w Londynie. Jest dla niego całkowicie naturalne, że chociażby z tego powodu został wybrany na poprowadzenie delegacji, którą Lord Mitry wysyła na aukcję.
Moralność: Droga Królów
Clan: Toreador
Postać: Lady Cecily [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Cecily urodziła się jako córka pomniejszego szlachcica, ale jej matka miała wobec niej rozległe plany i z zapałem uczyła ją dworskiej etykiety. Została damą dworu żony hrabiego. Na jego dworze zetknęła się z bogactwem i luksusem dalece wykraczającym ponad jej wyobraźnię. Szybko dostrzegła w tym doskonałą okazję, by zostać żoną jakiegoś bogatego i potężnego szlachcica. Jednak sprawy potoczyły się w zupełnie innym kierunku.
Lady Cecily przyjęła przemianę zaoferowaną jej przez członka klanu Toreador. Wbrew jej podejrzeniom, to nie jej wątpliwy talent do śpiewu i tańca, ale raczej urok i wyjątkowy wdzięk zaimponowały wampirowi. Lady Cecily przeprowadziła się do Londynu i dołączyła do dworu Mitry, szukając okazji do zrobienia kariery. Odniosła sukces, spodobała się Lordowi i została wysłana wraz z delegacją Mitry jako doradca Sir Roberta.
Moralność: Droga Królów
Klan: Lamia
Postać: Morrigan
Krótki opis: Morrigan dorastała na wyżynach Szkocji i walczyła po stronie mężczyzn ze swojego klanu w wojnach mających zjednoczyć państwo. Jej umiejętność walki zwróciła uwagę członkini linii krwi Lamia; przetestowawszy zapał, odporność na ból i oddanie Morrigan stwierdziła, że dziewczyna byłaby cennym dodatkiem do jej linii krwi.
Po odbyciu Przemiany Morrigan została wysłana do Londynu, by służyć jako strażnik dla Jamesa Laughtona, Cappadociana. Kiedy Laughtonowi rozkazano dołączenie do emisariuszy Mitry, została wysłana razem z nim w roli jego przybocznej. Nie sprostała tej roli — atak wilkołaka zaraz koło Montpelier unicestwił Laughtona. Delegacja przybywa więc na aukcję w okrojonym składzie.
Moralność: Droga Lilith
Klan: Gangrel
Postać: Harald the Dane [ZAREZERWOWANE]
Krótki opis: Harald to wiking, który brał udział w wielkiej inwazji na Anglię. Był twardym, zaradnym i wprawnym wojownikiem. Miał więc wszystkie cechy, które imponowały członkom klanu Gangrel z północy.
Nie długo po jego Przemianie, Harold dołączył do kilku innych północnych Kainitów w najeździe na twierdzę chrześcijańskich Kainitów. Rajd się nie powiódł. W rezultacie Harald został zesłany w torpor na wieki. Kiedy się obudził, miał nieszczęście zaatakować starego i potężnego Ventrue, Sire Roberta z Galton, który teraz prowadzi delegację na aukcję. Starszy Ventrue bez trudu pokonał Haralda i zmusił go do złożenia obietnicy posłuszeństwa. Od tej pory służy jako przewodnik i strażnik delegacji.
Moralność: Droga Bestii (Ścieżka Wyzwolnia)
Klan: Malkavian
Postać: Cateline
Krótki opis: Cateline była prostą wiejską kobietą w wiosce niedaleko Paryża. Dalej nie jest do końca pewna dlaczego jej Sire wybrał ją na swoje dziecko. Uciekał od Pościgu Krwi i prawdopodobnie po prostu zatrzymał się w jej wiosce, by się pożywić. Wtedy najprawdopodobniej zadecydował — z jakiegoś powodu — zniszczyć jej życie. Straciła wszystko: rodzinę, duszę, a nawet poczytalność.
Kainici ścigający jej Sire, dopadli go nie długo po Przemianie Cateline. Zabrali oboje do Paryża, gdzie Książę skazał jej Sire na śmierć. Porzucona, została znaleziona przez Prometeuszy i przyjęła ich nauki o człowieczeństwie i równości. Z czasem została przywódczynią paryskiej komórki Prometeuszy, a teraz przewodniczącą ich delegacji.
Moralność: Droga Człowieczeństwa
Klan: Brujah
Postać: Melisende
Krótki opis: Kiedy była małą dziewczynką, ojciec i brat Melisende zostali powieszeni pod fałszywymi zarzutami kłusownictwa, aby szlachta mogła zająć ich ziemię. Ona, jej matka i siostra musiały zatroszczyć się o siebie same. Melisende została renegatką i z zemsty przez lata terroryzowała lokalną szlachtę – swych byłych oprawców. Jej zła sława była na tyle rozpowszechniona, że klan Brujah zaoferował jej Przemianę.
Sire Melisendy był jednym z przywódców paryskiej komórki Prometeuszy, grupy zdeterminowanej, by przynieść zmiany w społeczeństwie Kainitów. Melisende do niej dołączyła i została oddaną Prometeuszką, gotową obalić stary porządek. Udała się w podróż zresztą delegacji, by szerzyć słowo o Prometejskiej sprawie.
Moralność: Droga Człowieczeństwa
Klan: Nosferatu
Postać: Guiscard
Któtki opis: Guiscard był typowym, brutalnym żołnierzem, otoczonym złą sławą ze względu na swoje złośliwe i złowrogie postępki. To z tego powodu Guiscardowi otrzymał Przemianę od członka klanu Nosefratu – jako nauczkę.
Plan się powiódł. Guiscard dołączył do swojego Sire w paryskiej komórce Prometeuszy. Na nowo odkrył w sobie wiarę w Boga. Pokutuje, choć ciągle potrafi walczyć i ciągle może być niebezpieczny. Z tego powodu, został poproszony by dołączyć do delegacji jako strażnik.
Moralność: Droga Człowieczeństwa
Clan: Brujah
Postać: Maeyken
Krótki opis: Rodzice Maeyken byli flamandzkimi handlarzami wełny. Dorastała w dostatku, podróżując po świecie i obserwując jak jej rodzice handlują i targują się. Spodziewano się po niej, że gdy dorośnie, ożeni się z synem jakiegoś kupca, urodzi parę dzieci i pójdzie w ślady matki. Jednak nie była to wizja, który rozpalałaby wyobraźnię Maeyken. Porzuciła dom i samotnie wyruszyła w podróż, najpierw przebrana za mężczyznę, a z czasem „oficjalnie”, jako kobieta. Na własną rękę, nie zważając na swoją płeć, zbudowała małe kupieckie imperium.
Przemiana Maeyken’s zdarzyła się dosyć niespodziewanie. Jej Sire był pod wrażeniem, tego jak złamała normy społeczne i przedstawił Maeyken klanowi Brujah… Ale również sprawie Prometeuszy. Dołączyła do delegacji, jako ich negocjator, ale nie tylko. Traktuje aukcję jako inwestycję. Chce nadzorować jej przebieg, jako że zapewniła sporą część Prometeańskiej oferty.
Moralność: Droga Człowieczeństwa