Forma: freeform

  • Tak długo jak tego nie powiemy

    Tak długo jak tego nie powiemy

    As Long As We Don’t Tell Any­one debiu­to­wa­ło na sce­nie Stoc­kholm Sce­na­rio Festi­val w 2023 roku. Jest to jed­na z tych gier, któ­re pole­ga­ją na pró­bie zro­zu­mie­nia dyna­mi­ki rela­cji. Jak zmie­nia się ona w zależ­no­ści od oko­licz­no­ści i jak wpły­wa­ją na nią wyobra­że­nia o tym, co jest właściwe. Gra się w parach, odkry­wa­jąc jed­ną z…

  • ‘Till the Bitter End

    ‘Till the Bitter End

    ‘Till the bit­ter end to larp sku­pio­ny na trud­nych, moral­nych decy­zjach. Gra­cze wcie­lą się w eli­tar­ny oddział rebe­lian­tów wal­czą­cych z bli­żej nie­spre­cy­zo­wa­nym sys­te­mem tota­li­tar­nym. Mają tyl­ko jed­no zada­nie — prze­trans­por­to­wać potęż­ną broń, “Żół­nie­rzy­ka”, do dowódz­twa rebe­lii, a tym samym zakoń­czyć woj­nę. Są już na gra­ni­cy wytrzy­ma­ło­ści, zosta­ły im już ostat­nie nabo­je, ale muszą dopro­wa­dzić misję…

  • Xmas Special VIII

    Xmas Special VIII

    Świą­tecz­na gra nie­spo­dzian­ka. Aby tra­dy­cji sta­ło się zadość, nie wol­no pisać ani mówić, o czym jest. Hu hu ha! Zna­ki na nie­bie zde­cy­du­ją o tym co na Zie­mi, albo na odwrót. Podej­mo­wa­nie decy­zji znaj­dzie się na pozio­mie trud­no­ści rów­nym wybie­ra­niu pre­zen­tów w ostat­niej chwi­li. Dawa­nie i otrzy­my­wa­nie. Nadzie­ja, ocze­ki­wa­nie, nie­pew­ność i spo­kój. Wstąż­ka świa­tła roz­wią­zu­je…

  • Ostatnie kroki na Marsie

    Ostatnie kroki na Marsie

    Sce­na­riusz to gra scien­ce-fic­tion osa­dzo­na w nie­da­le­kiej przy­szło­ści. Opo­wia­da o misji ratun­ko­wej na Mar­sa, któ­ra zakoń­czy­ła się nie­po­wo­dze­niem. Jest rok 2030. Gra­cze wcie­la­ją się w role astro­nau­tów, któ­rzy zma­ga­ją się z poraż­ką, ale jed­no­cze­śnie odkry­wa­ją głę­bie wię­zi, któ­re się pomię­dzy nimi zawiązały.  Chro­no­lo­gia gry jest odwró­co­na. Larp zaczy­na się od powro­tu na Zie­mię z nie­uda­nej…

  • Day CAre(a) 51

    Day CAre(a) 51

    W tej grze jeste­ście pra­cow­ni­ka­mi dzien­nej pla­ców­ki opie­kuń­czej, w któ­rej prze­by­wa­ją małe kryp­ty­dy. Wasi pod­opiecz­ni wyka­zu­ją uwiel­bie­nie dla cha­osu, oraz spo­ro kre­atyw­no­ści i cie­ka­wo­ści — jak to dzie­ci. Nie­ste­ty, potra­fią znacz­nie wię­cej. Mogą prze­ni­kać przez ścia­ny, pła­kać krwią, wygła­szać zło­wiesz­cze prze­po­wied­nie na temat zagła­dy lub zawsze być tak cho­ler­nie nie­wy­raź­ne na zdję­ciach, że nie­moż­li­we jest…