Konwencja: fantasy
-
Duszno Ci?
Larp “Duszno Ci?” jest opowieścią o kobietach dla kobiet, osadzony w fantastycznej epoce wikińskiej. Jego główną osią jest moralność i osobisty rozwój, przemiana postaci. Watki larpu będą zahaczały o kobietce tematy i kobiecą perspektywę na społeczność, wiarę, seks, życie. Różnorodność postaci pozwala na dobranie wielobarwnych wątków, od pozytywnych po negatywne. Pomimo tego w grze nie powinien…
-
Poczekalnia
O czym jest ta gra? Dla kogo jest? To gra o ludziach rzuconych w objęcia śmierci w krainie obok Rzeczywistości. To opowieść o osobach, które mają dobre powody zarówno do życia, jak i do porzucenia go. To zabawa konceptem snu i śmierci — gdzie dokładnie przebiega między nimi granica? To także gra o odpowiedzialności —…
-
Między czarą a jabłonią
“Między czarą a jabłonią” to chamberlarp na 6 ról żeńskich i 6 ról męskich, inspirowany legendami arturiańskimi i rozgrywający się na zamku Króla Artura Pendragona podczas zwołanej przez niego narady wojennej. Na naradę zaproszony jest każdy, kto może w jakikolwiek sposób pomóc uporać się z zagrożeniem ze strony najeżdżających Camelot Saksonów. Okazuje się jednak, że…
-
Zaklęci
Larp niemy, ruchowy, taneczny. Odbywa się po ciemku, w ograniczonym oświetleniu. Opowiada o Ludziach i Istotach z Cienia i Magii, o wabieniu, o utracie pamięci jak i samego siebie. Oraz o odnalezieniu drogi powrotnej do domu. O rzeczach przywołujących cię z powrotem do domu: wierze, miłości i nadziei. Zaklęci to Słowiańska adaptacja larpu Zaczarowani ,…
-
Wiec Smoków
Świat w którym obecnie przyszło obecnie żyć smokom, jest współdzielony z innymi istotami — samoświadomymi ssakami. Ssaki zdominowały niszę synapsyd po wielkim wymarciu. Mlekopijcy liczą ten czas w milionach lat, lecz dla smoków, minęło dopiero paręset pokoleń. Co tysiąclecie spotykają się na wiecach, na których integrują się, bawią, występują i omawiają bieżące sprawy. Jest to…