Minęły dwa lata od bitwy o Endor. Ostatni przywódcy dawnego Imperium próbują jeszcze wyrwać dla siebie pojedyncze układy gwiezdne, jednak w coraz większej liczbie systemów zaczyna powiewać sztandar NOWEJ REPUBLIKI.
Desperacki atak admirała Thrawna na TARIS został powstrzymany przez liczniejszą i lepiej wyposażoną flotę Lando Carlissiana. Ogrom uszkodzeń i strat nakazał jednak obu stronom wycofanie się w nadprzestrzeń.
W przepołowiony kadłub jednego z gwiezdnych niszczycieli, uderza wychodzący z nadprzestrzeni, przewożący niezwykłej wagi ładunek, ZADZIORNY MYSZOŁÓW, co powoduje potężne uszkodzenie silników statku. Jedynym ratunkiem dla załogi i pasażerów frachtowca oraz przejętych przez niego kapsuł ratunkowych jest FH‑8, dawna stacja kosmiczna Federacji Handlowej, prowadzona przez byłego komandosa z czasów Wojen Klonów: Stone’a…
Czy to jest larp o bezmyślnym strzelaniu z blasterów i ciachaniu się mieczami świetlnymi?
Nie.
Czy kiedy wszystkie, lub chociażby większość wątków postaci zostanie wyeksploatowana, można zacząć do niej strzelać?
Tak.
Stacja FH‑8 jest nastawiona na konflikty i tworzenie wyrazistych scen między postaciami oraz odkrywanie ich historii. Mimo, że walka i elementy gamistyczne schodzą tu na dalszy plan, to wciąż stanowią istotną część rozgrywki.
Taki styl gry jak i konstrukcja postaci stanowią pewnego rodzaju wyzwanie, w związku z czym nie zalecamy udziału osobom, które nie miały styczności lub miały minimalne doświadczenie z larpami narratywistycznymi.
Zainteresowani? Zerknijcie do
DOKUMENTU PROJEKTOWEGO po więcej informacji.