Forma: larp

  • Panteon 95

    Panteon 95

    Czym­że są bogo­wie bez wyznawców? Rok 1995, tygiel wszyst­kich kul­tur świa­ta: Sta­ny Zjed­no­czo­ne. Daw­no zapo­mnia­ni, antycz­ni bogo­wie z róż­nych kul­tur żyją wśród śmier­tel­ni­ków, wspo­mi­na­jąc cza­sy swej potę­gi. Jed­ni przy­wy­kli do dobro­dziejstw postę­pu­ją­ce­go świa­ta, inni wciąż nie potra­fią odna­leźć się w bla­sku miej­skich neonów. Nie­gdyś mia­rą ich mocy byli wier­ni wyznaw­cy. Dziś wyznaw­ców zdo­by­wa tech­no­lo­gia, któ­ra…

  • Strategia

    Strategia

    Stra­te­gia to kla­sycz­na tere­nów­ka — czy­li wg defi­ni­cji obo­wią­zu­ją­cej na pół­no­cy Pol­ski — fabu­la­ry­zo­wa­na gra tere­no­wa, w któ­rej o zwy­cię­stwie decy­du­je nie tyl­ko inte­lekt, ale też spraw­ność fizyczna. W tej grze będzie­cie wcie­li­cie się w rolę żoł­nie­rzy dwóch wro­gich armii. Gra odbę­dzie się za dnia w lesie. Poni­żej znaj­dzie­cie kom­plet zasad, spi­sa­nych przez Pio­tra Wider­skie­go na…

  • Stumilowy Fajt

    Stumilowy Fajt

    Stu­mi­lo­wy Fajt to gra, któ­ra znisz­czy ci wspo­mnie­nia z dzie­ciń­stwa! Zasma­kuj Praw­dzi­wej woj­ny w Stu­mi­lo­wym Lesie! Jak doszło do tak strasz­li­wej sytu­acji? Wiel­ki Kre­ator Wszech­rze­czy, porząd­ku­jąc plan alter­na­tyw­nych rze­czy­wi­sto­ści naci­snął „crtl + v” kil­ka razy za dużo. Przez takie nie­do­pa­trze­nie na fizycz­nej płasz­czyź­nie Stu­mi­lo­we­go Lasu doszło do spo­tka­nia zdu­blo­wa­nych posta­ci Kubu­sia Puchat­ka. A prze­cież Stu­mi­lo­wy las…

  • Alien — Kolonia Echo Tango 4

    Alien — Kolonia Echo Tango 4

    Alien: Kolo­nia Echo Tan­go 4 to kolej­na edy­cja uko­cha­nej przez gra­czy tere­nów­ki — czy­li wg defi­ni­cji obo­wią­zu­ją­cej na pół­no­cy Pol­ski — fabu­la­ry­zo­wa­na gra tere­no­wa, w któ­rej o zwy­cię­stwie decy­du­je nie tyl­ko inte­lekt, ale też spraw­ność fizyczna.. W tej grze będzie­cie odgry­wa­li mari­nes wal­czą­cych o życie lub obcych wal­czą­cych o mari­nes. Gra odbę­dzie się nocą w lesie.…

  • Ostatnia aukcja Strategosa Remusa

    Ostatnia aukcja Strategosa Remusa

    Nasza gra jest podró­żą do świa­ta, któ­re­go obcość i inność pozwo­li pod­jąć pró­bę spoj­rze­nia przez fan­ta­stycz­ny pry­zmat na pro­ble­ma­ty­kę podzia­łów spo­łecz­nych i rasi­zmu oraz zna­le­zie­nia nowych odpo­wie­dzi na pyta­nie o moż­li­we i akcep­to­wal­ne ceny kup­na i sprze­da­ży wolności. Inspiracje Pierw­szy larp w świe­cie Raastram odbył się w 2002 roku na pierw­szej edy­cji kon­wen­tu Flam­berg (w…