Forma: larp

  • Cicha gra

    Cicha gra

    Cicha Gra opo­wia­da o sta­rym rodzie śmier­cio­żer­ców. Fabu­ła toczy się w XXI wie­ku, a więk­szość wyda­rzeń będzie się odby­wać w prze­strze­ni oko­ło sto­łu. Posta­cie będą zmu­szo­ne do gry cha­rak­te­rów, gry dzie­ją­cej się na forum rodzi­ny, ale też i roz­gry­wa­nej w kulu­arach. Larp jest prze­zna­czo­ny dla osób, któ­re lubią grać moc­ne, mrocz­ne tema­ty, podo­ba im się…

  • Wszyscy mężczyźni Imperatorowej

    Wszyscy mężczyźni Imperatorowej

    Po bole­snym roz­sta­niu z przy­stoj­nym, acz nie­sta­łym w uczu­ciach Rim­skim-Kor­sa­ko­wym przez sypial­nię Kata­rzy­ny II prze­wi­nę­ło się wie­lu ambit­nych mło­dych ludzi. Żaden jed­nak nie zagrzał tam miej­sca na dłu­żej. Wybór nowe­go kochan­ka wyda­je się kwe­stią cza­su; tym bar­dziej, że wie­lu moż­nych ma swo­je­go fawo­ry­ta w tym wyści­gu o miej­sce w ser­cu i łożu Jej Impe­ra­tor­skie­go Wie­li­cze­stwa.…

  • Struktura

    Struktura

    Struk­tu­ra to utrzy­ma­na w kon­wen­cji scien­ce-fic­tion gra o isto­cie czło­wie­czeń­stwa czło­wie­czeń­stwa. Histo­ria inspi­ro­wa­na jest twór­czo­ścią Jac­ka Duka­ja i Phi­li­pa K. Dic­ka oraz fil­mem Ani­hi­la­cja. W Struk­tu­rze, tak jak w wymie­nio­nych inspi­ra­cjach, wart­ka akcja słu­żyć będzie poru­sza­niu filo­zo­ficz­nych tematów. Gra nie będzie tra­dy­cyj­nym lar­pem: ma cha­rak­ter eks­pe­ry­men­tal­ny. Nie zosta­nie zacho­wa­na jed­ność cza­su, miej­sca i akcji –…

  • Czysta Karta

    Czysta Karta

    Insty­tut. Tutaj przy­by­wa­ją zamoż­ni pacjen­ci, któ­rzy nie waha­ją się spró­bo­wać inno­wa­cyj­nych tera­pii, aby ule­czyć cho­ro­by duszy. Z usług Insty­tu­tu korzy­sta­ją zarów­no gwiaz­dy, pra­gną­ce wytchnie­nia od świa­teł fle­szy, jak i szczę­ścia­rze, któ­rym poda­ro­wa­no kolej­ną szan­sę od losu… W zamian za pomoc w badaniach. Kil­ku ludzi, opusz­cza­ją­cych budy­nek Insty­tu­tu tego feral­ne­go dnia, było zado­wo­lo­nych z efek­tów tera­pii.…

  • I Can See You

    I Can See You

    Gra­cze wcie­la­ją się w człon­ków taj­ne­go klu­bu haker­skie­go, któ­ry pró­bu­je roz­wią­zać zagad­kę znik­nię­cia kole­żan­ki na pod­sta­wie danych z jej por­ta­li spo­łecz­no­ścio­wych. Wszyst­ko odby­wa się w ocze­ki­wa­niu na prze­słu­cha­nie ze stro­ny pani peda­gog, a tak­że miej­sco­wej poli­cji. Rów­no­le­gle poza głów­nym wąt­kiem spra­wy Pau­li­ny Kostrzyń­skiej gra­cze będą mie­li do dys­po­zy­cji wąt­ki indy­wi­du­al­ne, nawią­zu­ją­ce do gru­po­wych nie­sna­sek i…