Forma: freeform

  • Z własnej woli twej

    Z własnej woli twej

    Nie­miec­ki fre­eform ozna­czo­ny jest w sce­na­riu­szu jako gra play for hor­ror. Nawią­zu­je bez­po­śred­nio do opo­wie­ści nie­sa­mo­wi­tych, któ­re snu­je się wspól­nie, by zaska­ki­wać i prze­ra­żać współgrających_e. Gra jest fre­efor­mem, któ­ry korzy­sta z tech­nik impro­wi­za­cji. Mono­lo­gi, szep­ta­nie do ucha jako Wewnętrz­ny Głos czy przej­mo­wa­nie roli inne gra­cza to pod­sta­wo­we mecha­ni­ki gry. Opo­wieść opie­ra się o kolej­no loso­wa­ne…

  • Noc Komety

    Noc Komety

    Opo­wieść o Straż­ni­kach Świa­ta, adep­tach Mocy któ­ra daje moż­li­wość zatrzy­ma­nia nie­szczę­śli­wych wypad­ków, kata­kli­zmów, zda­rzeń wojennych. O odpo­wie­dzi na wezwa­nie, ini­cja­cji, pierw­szych zma­ga­niach ze złem i nie­szczę­ściem, życiu poświę­co­nym rato­wa­niu Świa­ta i osta­tecz­nej pró­bie, osta­tecz­nym poświę­ce­niu w obli­czu zagro­że­nia zbli­ża­ją­cą się koli­zją z kome­tą. Kar­ty Posta­ci, jej ury­wa­nych raz za razem frag­men­tów uży­wa się jako „zapła­ty”…

  • Twój Głos

    Twój Głos

    Larp opo­wia­da o spo­tka­niu gru­py zna­jo­mych nie­zna­jo­mych. Sytu­acja jest real­na tyl­ko do pew­ne­go stop­nia. Aby zacho­wać ano­ni­mo­wy cha­rak­ter gru­py, orga­ni­za­tor spo­tka­nia zastrzegł, że każ­dy będzie mieć zasło­nię­te oczy, by móc zapew­nić intym­ną prze­strzeń bez osą­dza­ją­cych spoj­rzeń, stwo­rzyć bez­piecz­ne miej­sce do roz­mo­wy o swo­ich pro­ble­mach i opo­wie­dze­nia swo­jej wyjąt­ko­wej historii. Ten larp jest dla cie­bie, jeśli:  chcesz…

  • Dance the Macabray

    Dance the Macabray

    Larp jest zain­spi­ro­wa­ny roz­dzia­łem o tym samym tytu­le w „Księ­dze cmen­tar­nej” Neila Gaima­na. Poło­wa gra­czy wcie­li się w żywych ludzi; dru­ga w tych, któ­rzy ode­szli, ale mają jesz­cze jed­ną szan­sę spo­tkać się z swo­imi krew­ny­mi i przy­ja­ciół­mi. Larp skła­da się z trzech aktów, w każ­dym z nich żywi i mar­twi mają szan­sę na roz­mo­wę w…

  • Regencyjny Komitet Dobrych Manier i Prewencji Wpadek w Ponczu

    Regencyjny Komitet Dobrych Manier i Prewencji Wpadek w Ponczu

    Na ostat­nim balu doszło do pew­ne­go incy­den­tu z udzia­łem nowo mia­no­wa­ne­go ear­la, któ­ry jest tak waż­ny, że nie wypa­da mówić o nim nawet szep­tem. Jed­nak spra­wa jest tak wiel­kiej wagi, że zało­żo­no spe­cjal­ny komi­tet, celem zara­dze­nia tej sytu­acji. Trze­ba zna­leźć dyplo­ma­tycz­ne roz­wią­za­nie, jak upo­mnieć waż­ne­go ary­sto­kra­tę w zakre­sie dobrych manier.  Larp został wyróż­nio­ny przez juro­rów…