Forma: larp kameralny

  • Modlę się, by Bóg rzucił klątwę na pisarza

    Modlę się, by Bóg rzucił klątwę na pisarza

    Gru­pa przy­ja­ciół zbie­ra się, aby nakrę­cić nisko­bu­dże­to­wy hor­ror. Zanim na dobre zabie­ra­ją się do dzie­ła, sami prze­no­szą się do nie­zwy­kłę­go i nie­co prze­ra­ża­ją­ce­go świa­ta: Car­co­sy. Czy zdą­żą odkryć jego tajem­ni­ce i uciec przed nim przy­bę­dzie apo­ka­lip­tycz­ny Król w Żółci? Modlę się, żeby Bóg rzu­cił klą­twę na pisa­rza (org. I pray God will kill the wri­ter) to…

  • Noc Jaśminowa

    Noc Jaśminowa

    To opo­wieść o gru­pie mło­dych ludzi u pro­gu doro­sło­ści, w przed­dzień waka­cji. Tyl­ko że nie są to zwy­kłe waka­cje. Co z tego, że cze­re­śnie wyjąt­ko­wo tanie, po 2 zło­te, moż­na jeść gar­ścia­mi. To waka­cje 1939 roku, my wie­my, że to ostat­nie spo­koj­ne mie­sią­ce przed wojen­ną zawieruchą.  Ale oni nie wiedzą. Spo­ty­ka­ją się, piją mod­ne kolo­ro­we…

  • Decyzja Persefony

    Decyzja Persefony

    Decy­zja Per­se­fo­ny (org. Per­se­pho­ne­’s Cho­ice) to gra w sty­lu retro SF osa­dzo­na we wszech­świe­cie słyn­nych opo­wie­ści o robo­tach Iza­aka Asi­mo­va. Gra­cze wcie­lą się w role dyplo­ma­tów, naukow­ców i robo­tó pod­czas deba­ty na temat przy­szło­ści Per­se­fo­ny i całej ludzkości.  Inspi­ra­cją do powsta­nia gry był larp Per­se­pho­ne­’s Gift Danie­la Kane­’a i MIT Assas­sins Guild.

  • schronieNIE

    schronieNIE

    Larp schro­nie­NIE to 6- oso­bo­wy cham­ber larp w kli­ma­cie vin­ta­ge-apo­ca­lip­tic, osa­dzo­ny w alter­na­tyw­nej rze­czy­wi­sto­ści bazo­wa­nej na świe­cie w prze­ło­mie XIX i XX wie­ku. Inspi­ro­wa­ny praw­dzi­wy­mi wyda­rze­nia­mi, mody­fi­ku­je nie­któ­re fak­ty na potrze­by wła­snej opo­wie­ści. Opo­wia­da o zaufa­niu, miło­ści, zdra­dzie i zwąt­pie­niu; dostar­czy Ci poczu­cia nie­wie­dzy, cha­osu wśród wspo­mnień i całej masy pytań, na któ­rych zna­le­zie­nie odpo­wie­dzi…

  • Dzwon

    Dzwon

    Dzwon to jest trzy­ma­ją­ca w napię­ciu gra scien­ce fic­tion inspi­ro­wa­na taki­mi dzie­ła­mi kul­tu­ry jak fil­my The Foun­ta­in (Dar­ren Aro­no­fsky), Five-Twel­fths Heaven (Melis­sa Scott) czy Vacu­um Flo­wers (Micha­el Swanwick).  Gra­cze wcie­lą się w zało­gę i pasa­że­rów stat­ku kosmicz­ne­go o nazwie Dusza, któ­ry podró­żu­je na pla­ne­tę Casti­lia i napo­ty­ka na pro­ble­my tech­nicz­ne. Zwy­kły lot nie jest inte­re­su­ją­cy;…