Forma: larp kameralny

  • Limbo 2.0

    Limbo 2.0

    Gra opar­ta o kon­wen­cję lar­pu “Lim­bo”, któ­re­go auto­rem jest Tor Kje­til Edland. Kła­dzie nacisk na immer­sję, prze­ży­wa­nie do wewnątrz. Jako źró­dło prze­żyć gra­cze mogą wybie­rać dyna­micz­nie anga­żo­wa­nie się w pozna­wa­nie innych posta­ci, pozna­wa­nie miej­sca, lub snu­cie przy­pusz­czeń na temat sytu­acji, w któ­rej się znaleźli.  Dużą rolę odgry­wać będzie zna­jo­mość języ­ków, zaka­za­ne będzie uży­cie języ­ka angiel­skie­go.…

  • Krok za boskością

    Krok za boskością

    Nie­od­le­gła przy­szłość, któ­ra jed­nak nie jest świe­tla­na. Wręcz prze­ciw­nie…Ludz­kość zosta­ła wynisz­czo­na przez brak wody, woj­ny o wodę pit­ną w prze­cią­gu kil­ku lat zdzie­siąt­ko­wa­ły całą popu­la­cję. Wie­lu ludzi wini kor­po­ra­cje, rzą­dy… inni winią Boga lub samych sie­bie. To nie­istot­ne. Świat musi pod­nieść się z kolan. Sko­ro Świat nasta­wio­ny na kon­sump­cjo­nizm i zysk nie zdał egza­mi­nu, w…

  • Co począć z Tam Linem?

    Co począć z Tam Linem?

    W ruinach Car­ter­haugh na szkoc­kich pogra­ni­czach nie­da­le­ko Anglii znaj­du­je się skrzy­żo­wa­nie, na któ­rym spo­ty­ka­ją się trak­ty wie­lu Świa­tów. Tutaj, w Sam­ha­in, Fae and Śmier­tel­ni zbie­ra­ją się na corocz­nym Sądzie, któ­re­go gospo­da­rzem są Fae. Tego dnia zasło­ny pomię­dzy świa­ta­mi ustę­pu­ją, a isto­ty ze Kró­lestw Śmier­tel­ni­ków, Faery i innych Miejsc prze­cho­dzą­cą z jed­ne­go świa­ta do dru­gie­go. W…

  • Szpony Zachodzącego Słońca

    Szpony Zachodzącego Słońca

    Kostiu­mo­wa roz­ryw­ka dla pięt­na­stu dżen­tel­me­nów i dam oraz kra­sno­lu­dów z impe­rium Sig­ma­ra, w któ­rej uczest­ni­cy są zachę­ca­ni do demon­stro­wa­nia wyso­kie­go pozio­mu dra­ma­tu i niskich walo­rów moral­nych. Poli­tycz­ny larp w kla­sycz­nym wyda­niu: nego­cja­cje, intry­gi, spi­ski i dba­nie o wła­sny inte­res gdy za okna­mi pło­nie zna­ny nam świat. Sce­na­riusz prze­no­si gra­czy do sła­wet­ne­go Alt­dor­fu, naj­więk­sze­go mia­sta impe­rium ludzi,…

  • Wczoraj było piękniej

    Wczoraj było piękniej

    Gra to histo­ria z życia pol­skie­go wię­zie­nia osa­dzo­ne mniej wię­cej w roku 2000. Nie oszu­kuj­my się, wie­zie­nie to nie naj­przy­jem­niej­sze miej­sce do życia. Prze­moc, nad­uży­cia i czar­ne inte­re­sy są na porząd­ku dzien­nym. I cho­ciaż zazwy­czaj odsiad­ka więź­niom się dłu­ży, ten tydzień prze­le­ci im przez palce… Uczest­ni­cy lar­pu mogą wcie­lić się w rolę więź­nia lub kla­wi­sza. Akcja…