Konwencja: dramat obyczajowy
-
Klub Winowajców
Kilkoro nastolatków z typowego amerykańskiego liceum zostaje w szkole po lekcjach, aby odbębnić szlaban. Jest też i druga, mroczniejsza warstwa, dziejąca się w ich głowach, gdzie odbywa się interakcja z ich wewnętrznymi głosami. Gracze wcielają się w stereotypowe role uczniów np. sportowiec, cheerleader, kujon, geek lub ich wewnętrzne głosy. Larp powstał na Warsztatach Tworzenia Nanolarpów poprzedzających…
-
Ręka Umarlaka
„Ręka Umarlaka” to larp osadzony w klimatach Dzikiego Zachodu, a inspirowany całą gamą dzieł kultury z gatunku western. Nie unika przy tym pewnej przesady i uderzania w klisze – to nie jet to gra historyczna, choć przecież czerpie z historii pełnymi garściami. Bliżej jej chyba do odwzorowania jednego z filmów z Clintem Eastwoodem. Historia rozgrywać…
-
Dance the Macabray
Larp jest zainspirowany rozdziałem o tym samym tytule w „Księdze cmentarnej” Neila Gaimana. Połowa graczy wcieli się w żywych ludzi; druga w tych, którzy odeszli, ale mają jeszcze jedną szansę spotkać się z swoimi krewnymi i przyjaciółmi. Larp składa się z trzech aktów, w każdym z nich żywi i martwi mają szansę na rozmowę w…
-
Duszno Ci?
Larp “Duszno Ci?” jest opowieścią o kobietach dla kobiet, osadzony w fantastycznej epoce wikińskiej. Jego główną osią jest moralność i osobisty rozwój, przemiana postaci. Watki larpu będą zahaczały o kobietce tematy i kobiecą perspektywę na społeczność, wiarę, seks, życie. Różnorodność postaci pozwala na dobranie wielobarwnych wątków, od pozytywnych po negatywne. Pomimo tego w grze nie powinien…
-
Hostel Czarna Dziura
Gra w konwencji „play to lose” oraz „play for trouble”, która w zależności od decyzji graczy może skręcić w stronę komedii, tragedii albo obyczajowego dramatu. Niezależnie od tego, jakie postacie pojawią się na scenie, chodzi w niej o to, żeby postaci jak najmocniej „wkopywać” w coraz większe problemy. Larp jest jeepformem, którego główna mechanika opiera…