Konwencja: realizm magiczny

  • Noc Komety

    Noc Komety

    Opo­wieść o Straż­ni­kach Świa­ta, adep­tach Mocy któ­ra daje moż­li­wość zatrzy­ma­nia nie­szczę­śli­wych wypad­ków, kata­kli­zmów, zda­rzeń wojennych. O odpo­wie­dzi na wezwa­nie, ini­cja­cji, pierw­szych zma­ga­niach ze złem i nie­szczę­ściem, życiu poświę­co­nym rato­wa­niu Świa­ta i osta­tecz­nej pró­bie, osta­tecz­nym poświę­ce­niu w obli­czu zagro­że­nia zbli­ża­ją­cą się koli­zją z kome­tą. Kar­ty Posta­ci, jej ury­wa­nych raz za razem frag­men­tów uży­wa się jako „zapła­ty”…

  • Dance the Macabray

    Dance the Macabray

    Larp jest zain­spi­ro­wa­ny roz­dzia­łem o tym samym tytu­le w „Księ­dze cmen­tar­nej” Neila Gaima­na. Poło­wa gra­czy wcie­li się w żywych ludzi; dru­ga w tych, któ­rzy ode­szli, ale mają jesz­cze jed­ną szan­sę spo­tkać się z swo­imi krew­ny­mi i przy­ja­ciół­mi. Larp skła­da się z trzech aktów, w każ­dym z nich żywi i mar­twi mają szan­sę na roz­mo­wę w…

  • Proszę odsunąć się od krawędzi

    Proszę odsunąć się od krawędzi

    Larp Pro­szę odsu­nąć się od kra­wę­dzi sta­wia na indy­wi­du­al­ne prze­ży­cie poje­dyn­cze­go gra­cza. O ile sytu­acja lar­po­wa z natu­ry swej jest spo­łecz­ną, aspekt teatral­ny, umie­jęt­ność prze­ko­nu­ją­ce­go ode­gra­nia pew­nych scen nie jest dla nas kwe­stią prio­ry­te­to­wą. Istot­ny będzie nato­miast aspekt kre­acji oraz oso­bi­sta rela­cja gra­cza z posta­cią. Moż­na powie­dzieć, że będzie to larp intro­spek­tyw­ny, jed­nak eks­plo­ro­wać będzie­my…

  • Dom świateł i cieni

    Dom świateł i cieni

    Larp opo­wia­da o tajem­ni­cach i rela­cjach rodzi­ny Vass, żyją­cej na Foul­ness Island od zawsze oraz ich zapo­wie­dzia­nych i nie­za­po­wie­dzia­nych gości. Wyspa prze­peł­nio­na jest magicz­ny­mi siła­mi, któ­re nie­ro­ze­rwal­nie prze­pla­ta­ją się z losa­mi bohaterów. Jed­nak każ­dy ład musi kie­dyś zostać naru­szo­ny. Wła­śnie w taki spo­sób nie­któ­rzy miesz­kań­cy wyspy trak­to­wa­li poja­wie­nie się wojsk na Foul­ness Island. Miej­sce wyda­wa­ło…

  • Opus Magnum

    Opus Magnum

    Opus Magnum to larp o ludziach, któ­rzy zde­cy­do­wa­li się umrzeć w imię Sztu­ki. Opo­wia­da o ostat­nim przy­ję­ciu u zna­ne­go rzeź­bia­rza-skan­da­li­sty, Igna­ce­go Kra­se­wi­cza, a tak­że o gru­pie arty­stów: znu­dzo­nych obec­nym życiem lub prze­ra­żo­nych zmia­na­mi, któ­re nastę­pu­ją wokół nich. O takich, któ­rzy nie domknę­li wszyst­kich spraw docze­snych i o tych, któ­rzy chcie­li­by już tyl­ko poże­gnać się z ziem­ski­mi…