Konwencja: świat współczesny

  • Dread the Larp 2 — Reality TV Show

    Dread the Larp 2 — Reality TV Show

    Zosta­łeś wybrany_a do udzia­łu w nowym reali­ty show. Dołą­czysz do kil­ku innych osób i zosta­niesz zamknięty_a na wie­le tygo­dni w opusz­czo­nej chat­ce w lesie. Po przej­ściu wyma­ga­ją­cych prób jed­no z Was wygra Wiel­ką Nagrodę™. Nikt nie wie dokład­nie, czym jest Wiel­ka Nagro­da™, ale spe­ku­la­cje obej­mu­ją: kon­trakt pły­to­wy, milion dola­rów, miesz­ka­nie w sto­li­cy lub nawet pry­wat­ny…

  • Schronisko pod Czarcim Kotłem

    Schronisko pod Czarcim Kotłem

    Gór­ski kry­mi­nał, w któ­rym teraź­niej­szość prze­ni­ka się z prze­szło­ścią, a każ­dy nie­zu­peł­nie jest tym, kim się wyda­je być.Mamy więc miej­sce, gdzie przy­pad­kiem (choć Aga­tha Chri­stie powie­dzia­ła­by, że nie ma przy­pad­ków) zna­la­zły się oso­by, któ­rzy zda­ją się nie mieć ze sobą nic wspólnego: Do tego docho­dzą licz­ne, lokal­ne tajem­ni­ce — z teraz i z daw­na, gdy…

  • TTT — Kłopoty w Mieście Terrorystów

    TTT — Kłopoty w Mieście Terrorystów

    TTT to dra tere­no­wa o zasa­dach zbli­żo­nych do popu­lar­nej gry mafia. W trak­cie gry będzie­cie czuć nie­pew­ność, brak zaufa­nia i strach przed odwró­ce­niem się do kogoś ple­ca­mi. Jed­na run­da trwa oko­ło kil­ku­na­stu minut.

  • W świecie, którego nie ma

    W świecie, którego nie ma

    Czy moż­na uło­żyć sobie życie na nowo? Dla­cze­go zawsze, gdy się pró­bu­je, wra­ca­ją demo­ny z przeszłości? Prze­pra­szam to kame­ral­ny larp osa­dzo­ny w realiach Pol­ski wcze­snych lat dwu­ty­sięcz­nych. Opo­wia­da histo­rię spo­tka­nia po latach, któ­re według zdro­we­go roz­sąd­ku w ogó­le nie powin­no mieć miej­sca. W tej grze intym­ność bli­skich rela­cji mie­sza się z aurą gro­zy, nie­po­ko­ju oraz…

  • Dyskretny urok burżuazji

    Dyskretny urok burżuazji

    Dys­kret­ny urok bur­żu­azji to larp inspi­ro­wa­ny fil­mem z roku 1972 o tym samym tytu­le, w reży­se­rii Luisa Buñu­ela. W zamie­rze­niu ma być krót­kim, roz­ryw­ko­wym doświad­cze­niem z pogra­ni­cza lar­pu i gry towarzyskiej.