Konwencja: świat współczesny

  • Pierwsza Noc Bez Gustawa

    Pierwsza Noc Bez Gustawa

    Larp jest INSPIROWANY jest świa­tem wyda­nym przez Whi­te­Wolf — Wam­pi­rem Maska­ra­dą, któ­ry wcho­dzi w część więk­sze­go uni­wer­sum zna­ne­go jako Świat Mro­ku. To świat będą­cy odbi­ciem nasze­go. Jest wręcz iden­tycz­ny, choć z kil­ko­ma istot­ny­mi róż­ni­ca­mi; ludzie oraz wszyst­kie inne isto­ty, czę­ściej pod­da­ją się swo­im mrocz­nym stro­nom.  Sam świat zapeł­nio­ny jest Wam­pi­ra­mi, Maga­mi, Wil­ko­ła­ka­mi czy Upio­ra­mi, z…

  • Hatstall Homecoming 2022

    Hatstall Homecoming 2022

    Larp prze­no­si gra­czy do magicz­ne­go uni­wer­sum zna­ne­go z cyklu powie­ści o Har­rym Pot­te­rze pod koniec dru­giej deka­dy XXI wie­ku. Opo­wia­da o nie­unik­nio­nym roz­li­cze­niu się z prze­szło­ścią; zamy­ka­niu jed­nych drzwi i otwie­ra­niu nowych. Pod­no­si kwe­stię trud­no­ści w pod­ję­ciu decy­zji i zna­le­zie­niu odpo­wie­dzi na pyta­nie jak dłu­go war­to o coś wal­czyć, a w któ­rym momen­cie powie­dzieć “dosyć”,…

  • Twój Głos

    Twój Głos

    Larp opo­wia­da o spo­tka­niu gru­py zna­jo­mych nie­zna­jo­mych. Sytu­acja jest real­na tyl­ko do pew­ne­go stop­nia. Aby zacho­wać ano­ni­mo­wy cha­rak­ter gru­py, orga­ni­za­tor spo­tka­nia zastrzegł, że każ­dy będzie mieć zasło­nię­te oczy, by móc zapew­nić intym­ną prze­strzeń bez osą­dza­ją­cych spoj­rzeń, stwo­rzyć bez­piecz­ne miej­sce do roz­mo­wy o swo­ich pro­ble­mach i opo­wie­dze­nia swo­jej wyjąt­ko­wej historii. Ten larp jest dla cie­bie, jeśli:  chcesz…

  • Doping

    Doping

    Alex od zawsze miał/a talent. Wie­dział to każ­dy we wsi. Ska­kać na łyż­wach zacz*ł/a w wie­ku 5 lat. Jego/jej karie­ra roz­wi­ja­ła się pręż­nie aż do ostat­nie­go tygo­dnia. Za mie­siąc ma się odbyć wylot na igrzy­ska, przy­go­to­wa­nia trwa­ją w peł­ni, a Alex naj­wy­raź­niej bie­rze doping. Media jesz­cze o tym nie wie­dzą, może jest szan­sa, aby to…

  • Klub Winowajców

    Klub Winowajców

    Kil­ko­ro nasto­lat­ków z typo­we­go ame­ry­kań­skie­go liceum zosta­je w szko­le po lek­cjach, aby odbęb­nić szla­ban. Jest też i dru­ga, mrocz­niej­sza war­stwa, dzie­ją­ca się w ich gło­wach, gdzie odby­wa się inte­rak­cja z ich wewnętrz­ny­mi gło­sa­mi. Gra­cze wcie­la­ją się w ste­reo­ty­po­we role uczniów np. spor­to­wiec, che­er­le­ader, kujon, geek lub ich wewnętrz­ne głosy.  Larp powstał na Warsz­ta­tach Two­rze­nia Nano­lar­pów poprze­dza­ją­cych…