Forma: larp kameralny
-
Klątwa Rodziny Blackwood
Ameryka się zmienia gwałtowniej niż kiedykolwiek wcześniej. Jednym się to podoba bardziej, innym mniej. Nieboszczyk Samuel Blackwood z pewnością przewraca się w grobie. Stary Samuel był największym właścicielem niewolników w okolicy i wieloletnim burmistrzem Blackwood. Wkrótce po jego tragicznej śmierci w pożarze burmistrzem został jego syn James. Jego trzej synowie także trzęśli miastem a najstarszy…
-
Grota II
Zespół archeologów z Uniwersytetu Warszawskiego pod pieczą Dr. Arkadiusza Bielanka prowadzi badania w grocie w Górach Świętokrzyskich. Ostatnie odkrycia ujawniły malowidła naskalne, które mogą sięgać okresu magdaleńskiego i być przełomem historycznym na terenie Polski. Co dokładnie przedstawiają? Jakie artefakty uda im się znaleźć? Gra jest dramatem z wątkami detektywistycznymi. Jej wyjątkowość polega na unikalnej więzi…
-
Still Better Love Story Than Twilight
Gra jest zaproszeniem do wspólnego stworzenia wielu równoległych i przeplatających się opowieści o miłości: o miłości mrocznej, tragicznej, do bólu melodramatycznej. Romantyzmie, zaserwowanym w jakże zużytych (acz, czasem wstydliwie, lubianych!) kliszach “supernatural romance” i świata mroku… podanych jednak w nowym sosie i potraktowanych jako świadome narzędzie kreacji historii. Inspiracją dla gry było dziesiątki larpów światomrokowych,…
-
Wiec Smoków
Świat w którym obecnie przyszło obecnie żyć smokom, jest współdzielony z innymi istotami — samoświadomymi ssakami. Ssaki zdominowały niszę synapsyd po wielkim wymarciu. Mlekopijcy liczą ten czas w milionach lat, lecz dla smoków, minęło dopiero paręset pokoleń. Co tysiąclecie spotykają się na wiecach, na których integrują się, bawią, występują i omawiają bieżące sprawy. Jest to…
-
Grota I
Grupa prehistorycznego plemienia przemierza wąwóz na terenie dzisiejszych gór Świętokrzyskich. Uciekają przed burzą, która zaczęła zalewać przesmyk i ich jedynym sposobem na ocalenie jest wspinaczka w głąb ciemnej groty. Grota jest opowieścią o naturze ludzkich uczuć i emocji, otoczona immersyjną ciemnością i ogrzewana ciepłem ogniska domowego. Przebieg wydarzeń gry ma wpływ na larp Grota II.