Forma: larp kameralny

  • Opus Magnum

    Opus Magnum

    Opus Magnum to larp o ludziach, któ­rzy zde­cy­do­wa­li się umrzeć w imię Sztu­ki. Opo­wia­da o ostat­nim przy­ję­ciu u zna­ne­go rzeź­bia­rza-skan­da­li­sty, Igna­ce­go Kra­se­wi­cza, a tak­że o gru­pie arty­stów: znu­dzo­nych obec­nym życiem lub prze­ra­żo­nych zmia­na­mi, któ­re nastę­pu­ją wokół nich. O takich, któ­rzy nie domknę­li wszyst­kich spraw docze­snych i o tych, któ­rzy chcie­li­by już tyl­ko poże­gnać się z ziem­ski­mi…

  • Ciemność czasem wygrywa

    Ciemność czasem wygrywa

    Ta gra to opo­wieść o kry­zy­sie w trak­cie akcji ratun­ko­wej w kopal­ni węgla na Ślą­sku i ludziach, któ­rych decy­zje mogą mieć znaczenie. Kopal­nia ma być wkrót­ce zamknię­ta. Brak fun­du­szy spra­wił, że dzi­siej­sza szych­ta mia­ła być jed­ną z ostat­nich. Wszy­scy gór­ni­cy mie­li zje­chać na dół i wyje­chać na górę. Jed­nak z powo­du tąp­nię­cia jeden z nich…

  • Duży John

    Duży John

    Duży John to nar­ra­ty­wi­stycz­ny larp kry­mi­nal­no-cyber­pun­ko­wy, któ­re­go akcja ma miej­sce w wir­tu­al­nej rzeczywistości.  2 oso­by bio­rą­ce udział w grze wcie­lą się w role detek­ty­wów pro­wa­dzą­cych śledz­two i otrzy­ma­ją moż­li­wość czę­ścio­we­go reży­se­ro­wa­nia lar­pa. 8 osób wcie­li się w boty śled­cze o począt­ko­wo ogra­ni­czo­nych zdol­no­ściach i decy­zyj­no­ści. Ich zada­niem będzie odtwo­rze­nie praw­do­po­dob­ne­go prze­bie­gu będą­cych przed­mio­tem śledz­twa wyda­rzeń na…

  • Agenci Systemu

    Agenci Systemu

    Agen­ci Sys­te­mu to gami­stycz­no-nar­ra­ty­wi­stycz­na gra inspi­ro­wa­na fil­mem Matrix. Oso­by uczest­ni­czą­ce w lar­pie wcie­lą się w role tytu­ło­wych AGENTÓW SYSTEMU. To pro­gra­my kon­tro­lu­ją­ce ludzi w wir­tu­al­nej rze­czy­wi­sto­ści. Ich połą­cze­nie z SYSTEMEM zosta­ło zerwa­ne. W celu ana­li­zy pro­ble­mu dzie­sięć jed­no­stek spo­tka się wewnątrz symu­la­cji świa­ta w 2018 roku. Dla każ­dej z nich będzie to pierw­sze doświad­cze­nie poza wpły­wem cen­tral­ne­go…

  • Limbo

    Limbo

    W efek­cie nagłe­go wypad­ku, aktu prze­mo­cy czy też cięż­kiej cho­ro­by znaj­du­jesz się w Lim­bo – gdzieś pomię­dzy życiem i śmier­cią, poza cza­sem i prze­strze­nią. Czas ocze­ki­wa­nia na prze­kro­cze­nie gra­ni­cy śmier­ci lub powrót do żywych możesz wyko­rzy­stać na reflek­sję nad dotych­cza­so­wym życiem. Gra autor­stwa Tora Kje­ti­la Edlan­da podej­mu­je tema­ty egzy­sten­cji, meta­fi­zy­ki, trans­cen­den­cji. Sce­na­riusz został prze­tłu­ma­czo­ny z…