Forma: larp
-
Wczoraj było piękniej
Gra to historia z życia polskiego więzienia osadzone mniej więcej w roku 2000. Nie oszukujmy się, wiezienie to nie najprzyjemniejsze miejsce do życia. Przemoc, nadużycia i czarne interesy są na porządku dziennym. I chociaż zazwyczaj odsiadka więźniom się dłuży, ten tydzień przeleci im przez palce… Uczestnicy larpu mogą wcielić się w rolę więźnia lub klawisza. Akcja…
-
Modlę się, by Bóg rzucił klątwę na pisarza
Grupa przyjaciół zbiera się, aby nakręcić niskobudżetowy horror. Zanim na dobre zabierają się do dzieła, sami przenoszą się do niezwykłęgo i nieco przerażającego świata: Carcosy. Czy zdążą odkryć jego tajemnice i uciec przed nim przybędzie apokaliptyczny Król w Żółci? Modlę się, żeby Bóg rzucił klątwę na pisarza (org. I pray God will kill the writer) to…
-
Noc Jaśminowa
To opowieść o grupie młodych ludzi u progu dorosłości, w przeddzień wakacji. Tylko że nie są to zwykłe wakacje. Co z tego, że czereśnie wyjątkowo tanie, po 2 złote, można jeść garściami. To wakacje 1939 roku, my wiemy, że to ostatnie spokojne miesiące przed wojenną zawieruchą. Ale oni nie wiedzą. Spotykają się, piją modne kolorowe…
-
Decyzja Persefony
Decyzja Persefony (org. Persephone’s Choice) to gra w stylu retro SF osadzona we wszechświecie słynnych opowieści o robotach Izaaka Asimova. Gracze wcielą się w role dyplomatów, naukowców i robotó podczas debaty na temat przyszłości Persefony i całej ludzkości. Inspiracją do powstania gry był larp Persephone’s Gift Daniela Kane’a i MIT Assassins Guild.
-
schronieNIE
Larp schronieNIE to 6- osobowy chamber larp w klimacie vintage-apocaliptic, osadzony w alternatywnej rzeczywistości bazowanej na świecie w przełomie XIX i XX wieku. Inspirowany prawdziwymi wydarzeniami, modyfikuje niektóre fakty na potrzeby własnej opowieści. Opowiada o zaufaniu, miłości, zdradzie i zwątpieniu; dostarczy Ci poczucia niewiedzy, chaosu wśród wspomnień i całej masy pytań, na których znalezienie odpowiedzi…