Forma: larp
-
Efekt Lucyfera
“Efekt Lucyfera” to larp o ludziach którzy zgubili swoją drogę w życiu. Każdy z nich wylądował nie bez powodu, każda osoba ma swoją historię i bagaż który musi nosić. Czy jednak więdnięcie w tej karykaturze szpitala jest odpowiednim dla Was losem? Czy otępiające leki i nieludzkie traktowanie w tym onirycznym miejscu są rzeczywiście tym na…
-
Limbo 2.0
Gra oparta o konwencję larpu “Limbo”, którego autorem jest Tor Kjetil Edland. Kładzie nacisk na immersję, przeżywanie do wewnątrz. Jako źródło przeżyć gracze mogą wybierać dynamicznie angażowanie się w poznawanie innych postaci, poznawanie miejsca, lub snucie przypuszczeń na temat sytuacji, w której się znaleźli. Dużą rolę odgrywać będzie znajomość języków, zakazane będzie użycie języka angielskiego.…
-
Krok za boskością
Nieodległa przyszłość, która jednak nie jest świetlana. Wręcz przeciwnie…Ludzkość została wyniszczona przez brak wody, wojny o wodę pitną w przeciągu kilku lat zdziesiątkowały całą populację. Wielu ludzi wini korporacje, rządy… inni winią Boga lub samych siebie. To nieistotne. Świat musi podnieść się z kolan. Skoro Świat nastawiony na konsumpcjonizm i zysk nie zdał egzaminu, w…
-
Co począć z Tam Linem?
W ruinach Carterhaugh na szkockich pograniczach niedaleko Anglii znajduje się skrzyżowanie, na którym spotykają się trakty wielu Światów. Tutaj, w Samhain, Fae and Śmiertelni zbierają się na corocznym Sądzie, którego gospodarzem są Fae. Tego dnia zasłony pomiędzy światami ustępują, a istoty ze Królestw Śmiertelników, Faery i innych Miejsc przechodzącą z jednego świata do drugiego. W…
-
Szpony Zachodzącego Słońca
Kostiumowa rozrywka dla piętnastu dżentelmenów i dam oraz krasnoludów z imperium Sigmara, w której uczestnicy są zachęcani do demonstrowania wysokiego poziomu dramatu i niskich walorów moralnych. Polityczny larp w klasycznym wydaniu: negocjacje, intrygi, spiski i dbanie o własny interes gdy za oknami płonie znany nam świat. Scenariusz przenosi graczy do sławetnego Altdorfu, największego miasta imperium ludzi,…