Forma: larp

  • Cienie

    Cienie

    Pod­czas lar­pu gra­cze wcie­lą się w duchy przy­ku­te do poprzed­nie­go życia przez pyta­nia bez odpo­wie­dzi i nie­do­koń­czo­ne spra­wy. Są rze­czy, któ­re muszą porzu­cić, sło­wa, któ­re trze­ba wypo­wie­dzieć, lub emo­cje, z któ­ry­mi trze­ba się zmie­rzyć. Dzię­ki towa­rzy­stwu innych zjaw dowie­dzą się wię­cej o swo­jej prze­szło­ści, o tym co wią­że ich z tym świa­tem i co muszą…

  • Dzwon

    Dzwon

    Dzwon to jest trzy­ma­ją­ca w napię­ciu gra scien­ce fic­tion inspi­ro­wa­na taki­mi dzie­ła­mi kul­tu­ry jak fil­my The Foun­ta­in (Dar­ren Aro­no­fsky), Five-Twel­fths Heaven (Melis­sa Scott) czy Vacu­um Flo­wers (Micha­el Swanwick).  Gra­cze wcie­lą się w zało­gę i pasa­że­rów stat­ku kosmicz­ne­go o nazwie Dusza, któ­ry podró­żu­je na pla­ne­tę Casti­lia i napo­ty­ka na pro­ble­my tech­nicz­ne. Zwy­kły lot nie jest inte­re­su­ją­cy;…

  • Zdarzyło się w Greendale

    Zdarzyło się w Greendale

    Larp prze­no­si gra­czy do magicz­ne­go uni­wer­sum zna­ne­go z seria­lu Chil­ling Adven­tu­res of Sabri­na oraz komik­sów pod tym samym tytu­łem. Opo­wia­da o magicz­nej Ame­ry­ce, w któ­rej sąsia­da­mi zwy­kłych Ame­ry­ka­nów są wiedź­my i cza­row­ni­cy, pro­wa­dzą­cy sekret­ne życie w Koście­le Nocy. Gra pod­no­si kwe­stię dzie­dzic­twa i odpo­wie­dzial­no­ści za czy­ny przod­ków, a tak­że odwiecz­ne­go kon­flik­tu pomię­dzy sta­rym i nowym,…

  • La Santa Muerte

    La Santa Muerte

    Dla jed­nych śmierć jest koń­cem, dla innych począt­kiem. Jed­nym nie­sie roz­pacz, innym radość lub ulgę. Dla wszyst­kich czy czymś pew­nym, sta­łą w życiu na któ­rą nie cze­ka­my, ale któ­ra nadej­dzie, i spra­wi że w samot­no­ści śmier­ci nie będzie­my sami.  La San­ta Muer­te to emo­cjo­nu­ją­ca opo­wieść o mło­dych ludziach i o śmier­ci. O koń­cu i począt­ku dro­gi.…

  • Zaczarowani

    Zaczarowani

    Larp nie­my, rucho­wy, tanecz­ny. Odby­wa się po ciem­ku, w ogra­ni­czo­nym oświe­tle­niu. Opo­wia­da o Ludziach i Isto­tach z Cie­nia i Magii, o wabie­niu, o utra­cie pamię­ci jak i same­go sie­bie. Oraz o odna­le­zie­niu dro­gi powrot­nej do domu. O rze­czach przy­wo­łu­ją­cych cię z powro­tem do domu: wie­rze, miło­ści i nadziei. Gra mia­ła swo­ją pre­mie­rę pod­czas Sztok­holm­skie­go Festi­wa­lu…