Forma: larp

  • Hatstall Homecoming

    Hatstall Homecoming

    Larp prze­no­si gra­czy do magicz­ne­go uni­wer­sum zna­ne­go z cyklu powie­ści o Har­rym Pot­te­rze pod koniec dru­giej deka­dy XXI wie­ku. Opo­wia­da o nie­unik­nio­nym roz­li­cze­niu się z prze­szło­ścią; zamy­ka­niu jed­nych drzwi i otwie­ra­niu nowych. Pod­no­si kwe­stię trud­no­ści w pod­ję­ciu decy­zji i zna­le­zie­niu odpo­wie­dzi na pyta­nie jak dłu­go war­to o coś wal­czyć, a w któ­rym momen­cie powie­dzieć “dosyć”,…

  • To nie mogło zdarzyć się dwa razy

    To nie mogło zdarzyć się dwa razy

    Wypra­wy w kosmos — kie­dy już ludz­kość będzie w sta­nie je pod­jąć — na pew­no będą trud­niej­szym wyzwa­niem, niż się komu­kol­wiek dziś wyda­je. Niniej­sza gra jest kome­dio­wa symu­la­cją wie­lo­let­nie­go lotu stat­kiem eks­pe­dy­cyj­nym. Jego zało­ga to naj­lep­si z naj­lep­szych. Nie są jedy­nie tech­ni­ka­mi, mecha­ni­ka­mi, egzo­bio­lo­ga­mi czy nawi­ga­to­ra­mi. Każ­da z osób na pokła­dzie ma jesz­cze inne talen­ty…

  • 44 Roninów

    44 Roninów

    44 Roni­nów to opo­wieść o hono­rze, lojal­no­ści i zemście. Inspi­ra­cją do powsta­nia tej gry jest histo­ria jed­nej z naj­słyn­niej­szych wen­det z cza­sów feu­dal­nej Japo­nii, zna­na jako Incy­dent w Akō ery Gen­ro­ku. Gra­cze wcie­lą się w role podróż­nych, któ­rych dro­gi skrzy­żo­wa­ły się w małej gospo­dzie. Przed nimi dłu­gi wie­czór, pod­czas któ­re­go nie­zna­jo­my może stać się sojusz­ni­kiem, a…

  • Nightfloors

    Nightfloors

    Nigh­flo­ors to nowo­ze­landz­ki larp w kli­ma­cie łączą­cym ze sobą ele­men­ty hor­ro­ru, reali­zmu magicz­ne­go, miej­skich legend i oni­rycz­nych kosz­ma­rów. Gra­cze — miesz­kań­cy arty­stycz­nej komu­ny — wal­czą o swo­je życie i poczy­tal­ność. Zamiesz­ki­wa­ny przez nich budy­nek wyda­je się dale­ko poza gra­ni­ca­mi tego, co okre­śla się przy­miot­ni­kiem “nawie­dzo­ny”. W trak­cie gry gra­cze będą mie­li oka­zję zmie­rzyć się z tajem­ni­ca­mi…

  • Voyager 3

    Voyager 3

    Gra­cze wcie­la­ją się w role zało­gi stat­ku prze­mie­rza­ją­ce­go bez­miar kosmicz­nej prze­strze­ni. Przed nimi koń­co­wa faza lotu, naj­waż­niej­sza i decy­du­ją­ca o suk­ce­sie misji. Gra­cze mają okre­ślo­ne spe­cja­li­za­cje, jako zespół muszą pora­dzić sobie z wyzwa­nia­mi jak i kon­se­kwen­cja­mi wła­snych wybo­rów. Los ich oraz kil­ku­set ludzi w hiber­na­to­rach zale­ży od tego jakie decy­zje podej­mą. Jest to larp o…