Konwencja: antologia Prism

  • 2 Speak Is A Sin

    2 Speak Is A Sin

    2 Spe­ak Is A Sin to larp o tym, jak zni­ka­ją Miej­sca i jak zni­ka­my My. Gra prze­no­si gra­czy do małej, gejow­skiej knaj­py na prze­ło­mie XX i XXI wie­ku. To jed­no z miejsc, gdzie nie­wie­le się mówi i bar­dzo uważ­nie daw­ku­je spoj­rze­nia. Każ­dy wie­czór to gra: o sta­tus w gru­pie, o wła­sny wize­ru­nek, o pozy­cję,…

  • Taksówka

    Taksówka

    Nie da się prze­śle­dzić całe­go ludz­kie­go żywo­ta, ale moż­na przyj­rzeć się kil­ku jego sce­nom. Spójrz­my na nie okiem kame­ry bez­pie­czeń­stwa w pod­miej­skiej taksówce. Oby­cza­jo­wa opo­wieść o dro­gach ludz­kie­go życia opo­wie­dzia­nych przez pry­zmat pew­ne­go bar­dzo dłu­gie­go związ­ku poliamorycznego. Publicz­ność: nie Cros­splay: tak

  • Kolejny ponury dzień w biurze

    Kolejny ponury dzień w biurze

    Larp dzie­je się w świe­cie, w któ­rym każ­dy posia­da zwie­rzę­ce­go towa­rzy­sza. Istot­ne jest to, że ludzie nie wybie­ra­ją swo­ich towa­rzy­szy; to zwie­rzę­ta wybie­ra­ją ludzi.  Miej­scem akcji jest typo­we biu­ro więk­szej kor­po­ra­cji, gdzie spra­wy zawo­do­we i pry­wat­ne gęsto prze­pla­ta­ją się w nie­koń­czą­cym się festi­wa­lu plo­tek pomię­dzy współpracownikami. Gra mówi o tym, jak czu­je się każ­dy kto musi ukry­wać…

  • Namiot

    Namiot

    Namiot to krót­ka opo­wieść o spo­tka­niu po latach. Ela­stycz­na for­ma oby­cza­jo­wa, zależ­nie od woli gra­ją­cych prze­cho­dzą­ca łatwo w luź­ną kome­dię lub solid­ny dramat. Gdy gru­pa nie­gdyś naj­bliż­szych sobie na świe­cie ludzi usią­dzie przy flasz­ce w zale­wa­nym stru­ga­mi desz­czu namio­cie zda­rzyć się może wie­le. Kim są zebra­ni? I czy kie­dy­kol­wiek byli tymi, któ­rych w nich zapamiętano?…

  • The Good Lads

    The Good Lads

    The Good Lads to gra z gatun­ku fre­eform, w któ­rej uczest­ni­cy bio­rą udział w serii 15 minu­to­wych scen. Gra­cze wcie­lą się w człon­ków męskie­go gan­gu — mło­do­cia­nych deli­kwen­tów z bied­nej oko­li­cy, któ­rzy pocho­dzą z kon­ser­wa­tyw­nych domów i dora­sta­li zanie­dby­wa­ni przez rodzi­nę. Posta­cie gra­czy są aż zbyt męskie, pole­ga­ją na sile i domi­na­cji by prze­żyć, mają pro­ble­my z bez­po­śred­nim wyra­ża­niem…