Konwencja: fantasy

  • Fundacja. Program “Pielgrzym”.

    Fundacja. Program “Pielgrzym”.

    Fun­da­cja: Pro­gram Piel­grzym to larp bez­sz­wo­wo łączą­cy kon­wen­cję fan­ta­sy i scien­ce fic­tion.  Swo­ją pre­mie­rę — i jak dotąd jedy­ną odsło­nę — miał pod­czas kon­wen­tu lar­po­we­go Hard­kon 2008, gdzie w fina­le pierw­sze­go pol­skie­go kon­kur­su lar­po­we­go Zło­ta Bra­ma jego auto­rzy zdo­by­li głów­ną nagrodę. Inspi­ro­wa­ny taki­mi dzie­ła­mi popkul­tu­ry jak seria powie­ści Hype­rion czy Diu­na, larp prze­no­si gra­czy w…

  • Cicha gra

    Cicha gra

    Cicha Gra opo­wia­da o sta­rym rodzie śmier­cio­żer­ców. Fabu­ła toczy się w XXI wie­ku, a więk­szość wyda­rzeń będzie się odby­wać w prze­strze­ni oko­ło sto­łu. Posta­cie będą zmu­szo­ne do gry cha­rak­te­rów, gry dzie­ją­cej się na forum rodzi­ny, ale też i roz­gry­wa­nej w kulu­arach. Larp jest prze­zna­czo­ny dla osób, któ­re lubią grać moc­ne, mrocz­ne tema­ty, podo­ba im się…

  • Ostatnia aukcja Strategosa Remusa

    Ostatnia aukcja Strategosa Remusa

    Nasza gra jest podró­żą do świa­ta, któ­re­go obcość i inność pozwo­li pod­jąć pró­bę spoj­rze­nia przez fan­ta­stycz­ny pry­zmat na pro­ble­ma­ty­kę podzia­łów spo­łecz­nych i rasi­zmu oraz zna­le­zie­nia nowych odpo­wie­dzi na pyta­nie o moż­li­we i akcep­to­wal­ne ceny kup­na i sprze­da­ży wolności. Inspiracje Pierw­szy larp w świe­cie Raastram odbył się w 2002 roku na pierw­szej edy­cji kon­wen­tu Flam­berg (w…

  • Hatstall Homecoming

    Hatstall Homecoming

    Larp prze­no­si gra­czy do magicz­ne­go uni­wer­sum zna­ne­go z cyklu powie­ści o Har­rym Pot­te­rze pod koniec dru­giej deka­dy XXI wie­ku. Opo­wia­da o nie­unik­nio­nym roz­li­cze­niu się z prze­szło­ścią; zamy­ka­niu jed­nych drzwi i otwie­ra­niu nowych. Pod­no­si kwe­stię trud­no­ści w pod­ję­ciu decy­zji i zna­le­zie­niu odpo­wie­dzi na pyta­nie jak dłu­go war­to o coś wal­czyć, a w któ­rym momen­cie powie­dzieć “dosyć”,…

  • Czarne Serce Kamelotu

    Czarne Serce Kamelotu

    The Black Hart of Came­lot to cham­ber larp osa­dzo­ny w mitycz­nym “zło­tym wie­ku śre­dnio­wie­cza” — epo­ce Kró­la Artu­ra. Opo­wia­da o spo­tka­niu  legen­dar­nych panów i damy w Came­lot,  któ­re ukształ­tu­je los Kró­le­stwa Wiel­kiej Brytanii. Sce­na­riusz daje moż­li­wość wcie­le­nia się w jed­ną z 24 zna­nych z popkul­tu­ry posta­ci, w tym Artu­ra, Ginew­ry, Lan­ce­lo­ta, Mor­ga­ny Fay, Tri­sta­na i…