Konwencja: fantasy
-
Fundacja. Program “Pielgrzym”.
Fundacja: Program Pielgrzym to larp bezszwowo łączący konwencję fantasy i science fiction. Swoją premierę — i jak dotąd jedyną odsłonę — miał podczas konwentu larpowego Hardkon 2008, gdzie w finale pierwszego polskiego konkursu larpowego Złota Brama jego autorzy zdobyli główną nagrodę. Inspirowany takimi dziełami popkultury jak seria powieści Hyperion czy Diuna, larp przenosi graczy w…
-
Cicha gra
Cicha Gra opowiada o starym rodzie śmierciożerców. Fabuła toczy się w XXI wieku, a większość wydarzeń będzie się odbywać w przestrzeni około stołu. Postacie będą zmuszone do gry charakterów, gry dziejącej się na forum rodziny, ale też i rozgrywanej w kuluarach. Larp jest przeznaczony dla osób, które lubią grać mocne, mroczne tematy, podoba im się…
-
Ostatnia aukcja Strategosa Remusa
Nasza gra jest podróżą do świata, którego obcość i inność pozwoli podjąć próbę spojrzenia przez fantastyczny pryzmat na problematykę podziałów społecznych i rasizmu oraz znalezienia nowych odpowiedzi na pytanie o możliwe i akceptowalne ceny kupna i sprzedaży wolności. Inspiracje Pierwszy larp w świecie Raastram odbył się w 2002 roku na pierwszej edycji konwentu Flamberg (w…
-
Hatstall Homecoming
Larp przenosi graczy do magicznego uniwersum znanego z cyklu powieści o Harrym Potterze pod koniec drugiej dekady XXI wieku. Opowiada o nieuniknionym rozliczeniu się z przeszłością; zamykaniu jednych drzwi i otwieraniu nowych. Podnosi kwestię trudności w podjęciu decyzji i znalezieniu odpowiedzi na pytanie jak długo warto o coś walczyć, a w którym momencie powiedzieć “dosyć”,…
-
Czarne Serce Kamelotu
The Black Hart of Camelot to chamber larp osadzony w mitycznym “złotym wieku średniowiecza” — epoce Króla Artura. Opowiada o spotkaniu legendarnych panów i damy w Camelot, które ukształtuje los Królestwa Wielkiej Brytanii. Scenariusz daje możliwość wcielenia się w jedną z 24 znanych z popkultury postaci, w tym Artura, Ginewry, Lancelota, Morgany Fay, Tristana i…