Konwencja: fantasy

  • Noc Dziwów

    Noc Dziwów

    Noc Kupa­ły to sło­wiań­ska noc prze­si­le­nia let­nie­go, w któ­rą mło­dzi ludzie scho­dzą by świę­to­wać dzień rado­ści, miło­ści i płod­no­ści. Umę­cze­ni chłop­skim życiem mło­dzież, może w koń­cu porzu­cić wszel­kie zaka­zy i bawić się. To jest świę­to kocha­nia, zako­cha­nia, miło­ści, żądzy, pra­gnień i swo­bo­dy. Jeste­ście pozba­wie­ni wszel­kich zobo­wią­zań jakie mie­li­ście do tej pory. Dozna­nia tej nocy są nie­mal…

  • Co począć z Tam Linem?

    Co począć z Tam Linem?

    W ruinach Car­ter­haugh na szkoc­kich pogra­ni­czach nie­da­le­ko Anglii znaj­du­je się skrzy­żo­wa­nie, na któ­rym spo­ty­ka­ją się trak­ty wie­lu Świa­tów. Tutaj, w Sam­ha­in, Fae and Śmier­tel­ni zbie­ra­ją się na corocz­nym Sądzie, któ­re­go gospo­da­rzem są Fae. Tego dnia zasło­ny pomię­dzy świa­ta­mi ustę­pu­ją, a isto­ty ze Kró­lestw Śmier­tel­ni­ków, Faery i innych Miejsc prze­cho­dzą­cą z jed­ne­go świa­ta do dru­gie­go. W…

  • Szpony Zachodzącego Słońca

    Szpony Zachodzącego Słońca

    Kostiu­mo­wa roz­ryw­ka dla pięt­na­stu dżen­tel­me­nów i dam oraz kra­sno­lu­dów z impe­rium Sig­ma­ra, w któ­rej uczest­ni­cy są zachę­ca­ni do demon­stro­wa­nia wyso­kie­go pozio­mu dra­ma­tu i niskich walo­rów moral­nych. Poli­tycz­ny larp w kla­sycz­nym wyda­niu: nego­cja­cje, intry­gi, spi­ski i dba­nie o wła­sny inte­res gdy za okna­mi pło­nie zna­ny nam świat. Sce­na­riusz prze­no­si gra­czy do sła­wet­ne­go Alt­dor­fu, naj­więk­sze­go mia­sta impe­rium ludzi,…

  • Zdarzyło się w Greendale

    Zdarzyło się w Greendale

    Larp prze­no­si gra­czy do magicz­ne­go uni­wer­sum zna­ne­go z seria­lu Chil­ling Adven­tu­res of Sabri­na oraz komik­sów pod tym samym tytu­łem. Opo­wia­da o magicz­nej Ame­ry­ce, w któ­rej sąsia­da­mi zwy­kłych Ame­ry­ka­nów są wiedź­my i cza­row­ni­cy, pro­wa­dzą­cy sekret­ne życie w Koście­le Nocy. Gra pod­no­si kwe­stię dzie­dzic­twa i odpo­wie­dzial­no­ści za czy­ny przod­ków, a tak­że odwiecz­ne­go kon­flik­tu pomię­dzy sta­rym i nowym,…

  • Zaczarowani

    Zaczarowani

    Larp nie­my, rucho­wy, tanecz­ny. Odby­wa się po ciem­ku, w ogra­ni­czo­nym oświe­tle­niu. Opo­wia­da o Ludziach i Isto­tach z Cie­nia i Magii, o wabie­niu, o utra­cie pamię­ci jak i same­go sie­bie. Oraz o odna­le­zie­niu dro­gi powrot­nej do domu. O rze­czach przy­wo­łu­ją­cych cię z powro­tem do domu: wie­rze, miło­ści i nadziei. Gra mia­ła swo­ją pre­mie­rę pod­czas Sztok­holm­skie­go Festi­wa­lu…