Konwencja: science fiction
-
Wizyta
Wizyta to metafora i eksperyment badawczy. Gra ma na celu zrozumienie mechanizmów i dynamiki naszych emocji podczas nieoczekiwanego zwrotu wydarzeń, których skutki nagle i niespodziewanie uderzają każdego i wszędzie. To jedna z trzech gier, którą jej autorzy napisali w pierwszych tygodniach pandemii COVID19. O jej powstaniu mówią tak: “Próbowaliśmy znaleźć dystans do tego, co się działo,…
-
Hope
Zapraszamy na larp online, który dzieje się w kosmosie. Opowiada on o rodzinie, która podróżuje promem. Wszyscy inni są uśpieni w kriokomorach, niestety najstarszy syn rodziny ma rzadkie uczulenie na środek usypiający używany podczas podróży kosmicznych. W duchu współczucia zdecydowano zatem, że pozostali członkowie również niebędą spali, aby dotrzymać mu towarzystwa. W ten sposób pięciu…
-
Krok za boskością
Nieodległa przyszłość, która jednak nie jest świetlana. Wręcz przeciwnie…Ludzkość została wyniszczona przez brak wody, wojny o wodę pitną w przeciągu kilku lat zdziesiątkowały całą populację. Wielu ludzi wini korporacje, rządy… inni winią Boga lub samych siebie. To nieistotne. Świat musi podnieść się z kolan. Skoro Świat nastawiony na konsumpcjonizm i zysk nie zdał egzaminu, w…
-
Decyzja Persefony
Decyzja Persefony (org. Persephone’s Choice) to gra w stylu retro SF osadzona we wszechświecie słynnych opowieści o robotach Izaaka Asimova. Gracze wcielą się w role dyplomatów, naukowców i robotó podczas debaty na temat przyszłości Persefony i całej ludzkości. Inspiracją do powstania gry był larp Persephone’s Gift Daniela Kane’a i MIT Assassins Guild.
-
Dzwon
Dzwon to jest trzymająca w napięciu gra science fiction inspirowana takimi dziełami kultury jak filmy The Fountain (Darren Aronofsky), Five-Twelfths Heaven (Melissa Scott) czy Vacuum Flowers (Michael Swanwick). Gracze wcielą się w załogę i pasażerów statku kosmicznego o nazwie Dusza, który podróżuje na planetę Castilia i napotyka na problemy techniczne. Zwykły lot nie jest interesujący;…