Konwencja: science fiction
-
Xmas Special No5
Świąteczna gra niespodzianka. Nie napiszemy o czym, bo to sekret. Tak jak nie można przekopywać się przez szafy w poszukiwaniu prezentów, tak o tej grze nikomu ani słowa!
-
Dwie Strony Świata
Czwórka przyjaciół, ambitnych pseudonaukowców, podjęła się trudnego zadania: stworzyć funkcjonalny wehikuł podróży w czasie. Finalne dzieło przeszło ich najśmielsze oczekiwania. Potrafiło ono bowiem nie tylko przenosić się w czasie, ale także w linii świata, pomiędzy Alfą a Betą. Nie pozostało to bez echa w stosunku do utrzymywanego przez wiele lat porządku natury. Po inicjacji projektu…
-
Homunculus
Larp Homunkulus dzieje się w świecie nie tak odległym od naszego, w niedalekiej przyszłości. Ludzie nadal jeżdżą samochodami, ale sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe już dawno weszły do mainstreamu. Produkuje się realistycznie wyglądające, czujące ludzkie ciała. Można nawet zainstalować w nich AI, choć ta technologia jest nadal w dużej mierze… Eksperymentalna. Jedna z wiodących firm…
-
Fundacja. Program “Pielgrzym”.
Fundacja: Program Pielgrzym to larp bezszwowo łączący konwencję fantasy i science fiction. Swoją premierę — i jak dotąd jedyną odsłonę — miał podczas konwentu larpowego Hardkon 2008, gdzie w finale pierwszego polskiego konkursu larpowego Złota Brama jego autorzy zdobyli główną nagrodę. Inspirowany takimi dziełami popkultury jak seria powieści Hyperion czy Diuna, larp przenosi graczy w…
-
Gwiezdne Wojny: Stacja FH‑8
Czy to jest larp o bezmyślnym strzelaniu z blasterów i ciachaniu się mieczami świetlnymi? Nie. Czy kiedy wszystkie, lub chociażby większość wątków postaci zostanie wyeksploatowana, można zacząć do niej strzelać? Tak. Stacja FH‑8 jest nastawiona na konflikty i tworzenie wyrazistych scen między postaciami oraz odkrywanie ich historii. Mimo, że walka i elementy gamistyczne schodzą tu…