Konwencja: science fiction

  • GLiTCH

    GLiTCH

    Par­lor larp z gatun­ku soft sci-fi, sku­pia­ją­cy się na pro­ble­mach dys­to­pij­ne­go spo­łe­czeń­stwa, któ­re sprze­ci­wia się wszech­obec­nej cen­zu­rze oraz tyra­nii władz. Nowy, wspa­nia­ły świat ze sta­li i szkła dla wie­lu oka­zu­je się być wię­zie­niem. Żyją w zło­tych klat­kach, szu­ka­jąc wyba­wie­nia w świe­tle neonów. Pra­wo sta­no­wią Mode­ra­to­rzy, któ­rzy moni­to­ru­ją każ­dy ruch jed­no­stek podej­rze­wa­nych o zdra­dę jedy­nej słusz­nej wła­dzy,…

  • Struktura

    Struktura

    Struk­tu­ra to utrzy­ma­na w kon­wen­cji scien­ce-fic­tion gra o isto­cie czło­wie­czeń­stwa czło­wie­czeń­stwa. Histo­ria inspi­ro­wa­na jest twór­czo­ścią Jac­ka Duka­ja i Phi­li­pa K. Dic­ka oraz fil­mem Ani­hi­la­cja. W Struk­tu­rze, tak jak w wymie­nio­nych inspi­ra­cjach, wart­ka akcja słu­żyć będzie poru­sza­niu filo­zo­ficz­nych tematów. Gra nie będzie tra­dy­cyj­nym lar­pem: ma cha­rak­ter eks­pe­ry­men­tal­ny. Nie zosta­nie zacho­wa­na jed­ność cza­su, miej­sca i akcji –…

  • Prism Night

    Prism Night

    Prism to pierw­sza pol­ska anto­lo­gia sce­na­riu­szy lar­po­wych, poświę­co­na tema­ty­ce LGB­TQiA. Więk­szość zamiesz­czo­nych w niej gier mia­ła swo­ją pre­mie­rę pod­czas wyda­rze­nia Prism Week w mar­cu 2018 roku (tego same­go dnia pre­zen­to­wa­no je w kil­ku mia­stach w Pol­sce i zagranicą).  W trój­mie­ście Pri­sm­We­ek odbył się w ramach nasze­go spo­tka­nia Black­Box No. 47. Suk­ces tego wyda­rze­nia (ponad 30…

  • Alien — Kolonia Echo Tango 4

    Alien — Kolonia Echo Tango 4

    Alien: Kolo­nia Echo Tan­go 4 to kolej­na edy­cja uko­cha­nej przez gra­czy tere­nów­ki — czy­li wg defi­ni­cji obo­wią­zu­ją­cej na pół­no­cy Pol­ski — fabu­la­ry­zo­wa­na gra tere­no­wa, w któ­rej o zwy­cię­stwie decy­du­je nie tyl­ko inte­lekt, ale też spraw­ność fizyczna.. W tej grze będzie­cie odgry­wa­li mari­nes wal­czą­cych o życie lub obcych wal­czą­cych o mari­nes. Gra odbę­dzie się nocą w lesie.…

  • To nie mogło zdarzyć się dwa razy

    To nie mogło zdarzyć się dwa razy

    Wypra­wy w kosmos — kie­dy już ludz­kość będzie w sta­nie je pod­jąć — na pew­no będą trud­niej­szym wyzwa­niem, niż się komu­kol­wiek dziś wyda­je. Niniej­sza gra jest kome­dio­wa symu­la­cją wie­lo­let­nie­go lotu stat­kiem eks­pe­dy­cyj­nym. Jego zało­ga to naj­lep­si z naj­lep­szych. Nie są jedy­nie tech­ni­ka­mi, mecha­ni­ka­mi, egzo­bio­lo­ga­mi czy nawi­ga­to­ra­mi. Każ­da z osób na pokła­dzie ma jesz­cze inne talen­ty…