Konwencja: świat współczesny

  • Dinner for Amateur Mind Readers

    Dinner for Amateur Mind Readers

    Dwie rodzi­ny, któ­re zaraz sta­ną się sobie bli­skie dzię­ki mał­żeń­stwo dwoj­ga mło­dych ludzi, spo­ty­ka­ją się po raz pierw­szy. Atmos­fe­ra szyb­ko sta­je się nie­zręcz­na, ponie­waż każ­da z zapro­szo­nych osób pota­jem­nie czy­ta w myślach. Cho­ciaż wszy­scy potra­fią zablo­ko­wać swo­je umy­sły przed cał­ko­wi­tym oddczy­ta­niem, zawsty­dza­ją­ce fak­ty doty­czą­ce każ­de­go z gości nie­uchron­nie ujrzą od cza­su do cza­su świa­tło dzienne.…

  • Nightclub

    Nightclub

    Zno­je cięż­kie­go tygo­dnia zosta­wiasz w sobot­ni wie­czór za drzwia­mi klu­bu noc­ne­go. Sia­dasz przy barze, zama­wiasz drin­ka i wodzisz wzro­kiem za ludź­mi, któ­rzy co tydzień przy­cho­dzą tu w tym samym celu. Może tym razem nie skoń­czy się na jed­nym tań­cu, może wymie­ni­cie się nume­ra­mi, może spo­tkasz kogoś na resz­tę życia. Nightc­lub to roman­tycz­ny larp o pod­ry­wa­niu, flir­to­wa­niu, zauro­cze­niu,…

  • Obiad rodzinny

    Obiad rodzinny

    „Obiad rodzin­ny w czte­rech sma­kach” to larp eks­pe­ry­men­tal­ny dla ośmiu gra­czy (trzech kobiet i pię­ciu męż­czyzn), podzie­lo­ny na pięć aktów: star­ter, smak kwa­śny, smak gorz­ki, smak ostry oraz deser. Na dwie godzi­ny gra­cze wcie­lą się w człon­ków jed­nej rodzi­ny, któ­ra spo­ty­ka się na nie­dziel­nym obie­dzie. Tym razem jed­nak nie wszyst­ko może pójść tak, jak oczekiwano… Zapra­sza­my…

  • Wyznawcy! Naprzód marsz!

    Wyznawcy! Naprzód marsz!

    Jeden z gra­czy wcie­la się w rolę pisa­rza komik­su super­bo­ha­ter­skie­go, któ­ry ma mały, choć bar­dzo odda­ny fan­dom. Jaki jest haczyk? Choć żaden z czy­tel­ni­ków tego nie wie, to pisarz tak na praw­dę nie zna fabu­ły poprzed­nich czę­ści komik­su. To czy­tel­ni­cy są jedy­nym źró­dłem wska­zó­wek doty­czą­cych tre­ści serii. Jaki będzie następ­ny komiks? Co sta­nie się z jego…

  • Utkani z liści wawrzynu

    Utkani z liści wawrzynu

    Lau­ri — dziw­ny chło­pak, spa­ja­ją­cy całą pacz­kę zna­jo­mych — znik­nął. Jedy­ną poszla­ką, jaką po sobie pozo­sta­wił był jego wir­tu­al­ny notat­nik. Gru­pa przy­ja­ciół spo­ty­ka się na vide­oro­zmo­wie, by roz­wi­kłać tę spra­wę. Pró­bu­ją zro­zu­mieć, co się sta­ło. Chcą się prze­ko­nać, czy więź mię­dzy nimi prze­trwa, pomi­mo roz­ła­mu, spo­wo­do­wa­ne­go znik­nię­ciem łączą­ce­go ich ogni­wa — Lauriego. Wakaty W grze…